Τοπικά

Μπαίνουν κάμερες ελέγχου ταχύτητας στην οδό Διμηνίου

Κοινό αίτημα Περιφέρειας και Δήμου Βόλου προς την Τροχαία για την τοποθέτηση καμερών για την τήρηση του ορίου ταχύτητας 30 χιλιομέτρων στην οδό Διμηνίου κατατέθηκε χθες, μετά το πέρας σύσκεψης που έλαβε χώρα στο διοικητήριο της Π.Ε. Μαγνησίας με τη συμμετοχή της αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων, Δωροθέας Κολυνδρίνη, του δημάρχου Βόλου, Αχιλλέα Μπέου, πολλών αντιδημάρχων και υπηρεσιακών παραγόντων της Περιφέρειας.

Η αντιπεριφερειάρχης προανήγγειλε τη χρήση του συγκεκριμένου μέτρου, από τη στιγμή που οδηγοί δεν συνετίζονται διαφορετικά και οι παραβάτες θα κληθούν να πληρώσουν τα πρόστιμα που προβλέπονται από τον ΚΟΚ. Σημαντικό είναι το γεγονός πως, όπως δήλωσε η κ. Κολυνδρίνη αναφερόμενη στο πρόβλημα της έλλειψης πεζοδρομίων, πολλές αυλές και δωμάτια σπιτιών βρίσκονται πάνω στον δρόμο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαθέσιμος χώρος για την κατασκευή τους. Ωστόσο, σε περίπτωση που με υπεύθυνη δήλωση κάποιοι πολίτες παραχωρήσουν ένα μόλις μέτρο από τις αυλές τους, δεσμεύτηκε ότι την επόμενη μέρα τα συνεργεία της Περιφέρειας θα αρχίσουν να φτιάχνουν πεζοδρόμια.
Ακόμη υπογραμμίστηκε πως μέσα σε 10 ημέρες θα επαναληφθεί η διαγράμμιση, αλλά και θα επεκταθούν οι πεζοδιαβάσεις, με την τοποθέτηση αντίστοιχων υλικών που υπάρχουν στις παράπλευρες οδούς στα διόδια των εθνικών οδών. Επίσης η Περιφέρεια έλαβε τη διαβεβαίωση από την Τροχαία, ότι είναι νόμιμη η δημιουργία διαγραμμίσεων για πεζοδιαβάσεις στις στάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ, και έτσι θα προχωρήσει και αυτό το θέμα. Παράλληλα θα γίνει συντήρηση του οδοστρώματος και θα μπουν παλλόμενα φανάρια προειδοποίησης.
Συμφωνήθηκε από όλους τους παριστάμενους ότι τα δυστυχήματα έχουν να κάνουν με παραβίαση του ΚΟΚ και είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο 2022 – 2023 στην οδό Διμηνίου έχουν συμβεί τέσσερα θανατηφόρα, τα οποία οφείλονταν είτε σε παράνομη προσπέραση, είτε σε πάτημα διπλής γραμμής, είτε σε υπερβολική ταχύτητα. Η κ. Κολυνδρίνη χαρακτήρισε ως καρμανιόλα τον συγκεκριμένο δρόμο, λέγοντας πως κατασκευάστηκε εξαρχής λάθος, καθώς άλλοτε στενεύει άλλοτε φαρδαίνει απότομα και συχνά. Λειτουργούν πολλές επιχειρήσεις, αποθηκευτικοί χώροι, διέρχονται αρκετά φορτηγά και παράλληλα υπάρχουν σπίτια, το σχολείο και η εκκλησία που εφάπτονται στον δρόμο, με τη συγκεκριμένη οδό να μη διαθέτει κανέναν πολεοδομικό σχεδιασμό και σε σχέση με τη ρυμοτόμησή του.
Η αντιπεριφερειάρχης τόνισε την αναγκαιότητα για να λυθεί το πρόβλημα ή να δημιουργηθεί ένα νέο πολεοδομικό σχέδιο που να απομακρύνει όλες τις επιχειρήσεις για να αποφορτιστεί από την επαγγελματική χρήση ο δρόμος ή να εξεταστούν άλλες επιπρόσθετες λύσεις.

Αχ. Μπέος: Ένα εκατομμύριο παρανομίες
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, στις δηλώσεις του τόνισε ότι έγινε εποικοδομητική συζήτηση, πάντα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας και του Δήμου. Μίλησε για τη συμφωνία όλων στο πλαίσιο υλοποίησης παρεμβάσεων σύμφωνα με τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς δεν μπορεί να γίνει τίποτε άλλο, γιατί πρόκειται για έναν δρόμο που έχει χαραχθεί πριν από 40 χρόνια. «Ο δρόμος έχει ένα εκατομμύριο παρανομίες, ας βοηθήσουν και οι κάτοικοι δίνοντας ένα κομμάτι γης για να φτιαχτούν και πεζοδρόμια και ό,τι άλλο απαιτείται» ανέφερε ο δήμαρχος. Σημείωσε πως οι ενέργειες που θα γίνουν προς το παρόν αφορούν σε σηματοδότηση, διαγραμμίσεις, παλλόμενους φωτεινούς σηματοδότες, μετά το πέρας καταγραφής των αναγκών από τους υπηρεσιακούς παράγοντες. «Συλλυπητήρια στην οικογένεια του 17χρονου και είναι λυπηρό να χάνονται άνθρωποι, λόγω παραλείψεων και εγκληματικών λαθών, παρελθόντων ετών» κατέληξε.

Μείωση ταχύτητας
Ο Γιάννης Στρούγκης, πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου Διμηνίου, στη δήλωσή του, αφού ευχαρίστησε την αντιπεριφερειάρχη και τον δήμαρχο Βόλου, είπε πως τους μετέφερε τις προτάσεις των κατοίκων για να λυθεί το ζήτημα, στην κατεύθυνση στο πώς να μειωθεί η ταχύτητα των οχημάτων που κινούνται στην οδό Διμηνίου. Ο κ. Στρούγκης εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα σταματήσουν τα τροχαία, σε περίπτωση συμμόρφωσης των οδηγών στις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το