Τοπικά

Μόνο το 50% των μαθητών της Γ΄ τάξης από τη Μαγνησία συμμετέχει στα διαδικτυακά μαθήματα

Ξεκίνησαν χθες σε ορισμένα Λύκεια της Μαγνησίας τα διαδικτυακά μαθήματα για τους μαθητές της Γ’ Τάξης, δημιουργώντας έτσι μια νέα πραγματικότητα στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Οι καθηγητές μπήκαν χθες στις ψηφιακές πλατφόρμες και προχώρησαν στην τηλεκπαίδευση για μαθήματα που πρόκειται να εξεταστούν οι υποψήφιοι πανελλαδικά.
Το ποσοστό μαθητών που ανταποκρίθηκε στα μαθήματα ήταν ικανοποιητικό και πάντα δεδομένων των συνθηκών, καθώς διευκρινίζεται πως η συμμετοχή τόσο των καθηγητών, όσο και των μαθητών είναι προαιρετική.
Οι καθηγητές ακολούθησαν τη μέθοδο της σύγχρονης εκπαίδευσης που έχει ορίσει το υπουργείο Παιδείας και έχοντας επικοινωνήσει με τους μαθητές τους μπήκαν στις πλατφόρμες και πραγματοποίησαν τις διδασκαλίες.

Στο 1ο ΓΕΛ Βόλου η διευθύντρια κ. Βούλα Λοντρίδου επισήμανε πως «χθες πραγματοποιήθηκαν τρεις ώρες διαδικτυακών μαθημάτων. Η αρχή έγινε με το μάθημα της έκθεσης που ήταν δίωρο. Και καθημερινά θα διδάσκονται διαφορετικά μαθήματα. Οι καθηγητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως και οι μαθητές μας».
Από την πλευρά της η διευθύντρια του 1ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας κ. Βάσια Παρασκευά επισήμανε πως «χθες έγινε διαδικτυακή διδασκαλία στο μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον και θα συνεχίσουμε και με άλλα μαθήματα. Το 60% και πλέον των μαθητών της Γ’ Τάξης έχει ενδιαφερθεί να συμμετάσχει. Είναι μια καινούρια διαδικασία που στόχο έχει να βρίσκονται οι μαθητές σε επαφή με τα μαθήματα».
Κατά μέσο όρο στα Λύκεια η διδασκαλία των διαδικτυακών μαθημάτων θα είναι για τρεις ώρες. Η διδασκαλία γίνεται μέσω υπολογιστή, τάμπλετ, κινητού τηλεφώνου, ακόμη και σταθερού τηλεφώνου.

Σε πολλές περιπτώσεις την επιμόρφωση των καθηγητών έχουν αναλάβει οι καθηγητές πληροφορικής που υπάρχουν στα Λύκεια και τα Γυμνάσια.
Βέβαια υπήρξαν και Λύκεια που βρίσκονται στη διαδικασία εκπαίδευσης των καθηγητών και ενημέρωσης των γονέων.
«Εμείς αποστείλαμε στους γονείς των μαθητών ηλεκτρονικό μήνυμα, ώστε να γνωρίζουν οι μαθητές, ποιες ενέργειες πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά ακόμη δεν μας απάντησαν όλοι. Φαίνεται πως η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ίσως πάρει λίγο χρόνο για να ξεκινήσει» μας τονίστηκε από διεύθυνση σχολείου.
Σε άλλες περιπτώσεις κάποιοι μαθητές δεν θέλουν να συμμετάσχουν στα διαδικτυακά μαθήματα του σχολείου, καθώς ήδη κάνουν τα τηλεμαθήματα με το φροντιστήριο, επομένως δεν θέλουν να προσθέσουν και άλλες ώρες.

Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας κ. Μαρία Γιαννουλή υπογράμμισε πως «από τους καθηγητές υπάρχει ενδιαφέρον να διδάσκουν στα διαδικτυακά μαθήματα λόγω των έκτακτων καταστάσεων που βιώνουμε. Βέβαια αυτά τα μαθήματα δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τα δια ζώσης μαθήματα και τη διδασκαλία στο σχολείο».
Ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης τόνισε πως «συνολικά εννιά με δέκα Λύκεια ξεκίνησαν χθες τα διαδικτυακά μαθήματα με το 50% των μαθητών να συμμετέχει. Έγινε η αρχή, χωρίς βέβαια να λείπουν και κάποια τεχνικά ζητήματα που δυσκόλευσαν κάπως την υλοποίηση του εγχειρήματος. Πάντως να σημειώσουμε ότι ενδιαφέρον για τα διαδικτυακά μαθήματα υπάρχει και από τους καθηγητές και μαθητές Γυμνασίων».

Στα Δημοτικά
Σε ορισμένα Δημοτικά οι δάσκαλοι έχουν ήδη ξεκινήσει να στέλνουν εργασίες και ασκήσεις στους μαθητές μέσω του διαδικτύου για να τους κρατούν «ζεστούς».
Για παράδειγμα στο 11ο Δημοτικό Βόλου ο διευθυντής κ. Βαγγέλης Αθανασίου ανέφερε πως «πως στο blog του σχολείου οι εκπαιδευτικοί ανεβάζουν εργασίες με ερωτήσεις και ασκήσεις για να μπορούν να τις λαμβάνουν οι γονείς ή και οι μαθητές μεγαλύτερων Τάξεων και να τις απαντούν, ώστε να βρίσκονται σε μια επαφή με τα μαθήματα. Παράλληλα οι δάσκαλοι αποστέλλουν στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των γονέων από τους μαθητές της Τάξης τους ασκήσεις, ώστε να τις λύνουν οι μαθητές και να υπάρχει μια γενικότερη αλληλεπίδραση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το