Παραπολιτικά

Μίκρυνε

Όπως είναι φυσικό η ακρίβεια έχει μικρύνει το καλάθι του καταναλωτή, μειώνοντας τις αγορές στα σούπερ μάρκετ. Έρευνα δείχνει πως οι καταναλωτές αναζητούν φθηνότερα προϊόντα για να τα βγάλουν πέρα, ενώ συνεχίζεται η τάση για στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, αύξηση που άρχισε από τα μέσα του 2021 και έπειτα, οπότε και παρουσιάστηκαν οι γενικότερες πληθωριστικές τάσεις στην αγορά.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το