Τοπικά

Μαγνησία: Πλεονάζουν 40 δάσκαλοι, λείπουν καθηγητές πληροφορικής, εικαστικών, θεατρικών σπουδών

Κοντά στους 40 ανέρχονται οι δάσκαλοι οι οποίοι πλεονάζουν στη Μαγνησία, ενώ λείπουν καθηγητές εικαστικών, θεατρικών σπουδών και πληροφορικής ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά της Μαγνησίας.
Τον προγραμματισμό της για τη νέα σχολική χρονιά εκπονεί αυτές τις ημέρες η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία μέχρι στιγμής υπάρχουν ελλείψεις σε καθηγητές πληροφορικής, εικαστικών και θεατρικής αγωγής, μαθήματα που διδάσκονται στο Δημοτικό ακόμη και από τις πρώτες Τάξεις.

«Μας λείπουν συνολικά δέκα καθηγητές πληροφορικής και άλλοι 20 καθηγητές εικαστικών και θεατρικής αγωγής» τόνισε ο διευθυντής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιώργος Πολύζος και πρόσθεσε πως «συνολικά πλεονάζουν 39 δάσκαλοι. Βέβαια και πέρυσι τόσοι ήταν οι δάσκαλοι που πλεόναζαν, αλλά τελικά χρειαστήκαμε και άλλους, αφού υπήρξαν αναρρωτικές άδειες και άδειες ανατροφής, αποσπάσεις στο Πανεπιστήμιο και άλλους φορείς. Ακόμη αρκετοί δάσκαλοι πήραν ως δεύτερη ανάθεση και άλλα μαθήματα και έτσι καλύφθηκαν κενά».
«Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Μαγνησίας υπάρχουν μόνο πέντε μόνιμοι εικαστικοί και κανένας μόνιμος θεατρολόγος», όπως τόνισε ο κ. Πολύζος.
Όσον αφορά στα νησιά ο κ. Πολύζος σημείωσε πως και φέτος αναμένεται να υπάρξουν κάποιες ελλείψεις σε δασκάλους και νηπιαγωγούς και γι’ αυτό θα γίνει προσπάθεια για να καλυφθούν έστω και με αναπληρωτές.

Στους έντεκα ανήλθαν οι ενδιαφερόμενοι για να αναλάβουν τον ρόλο του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου, ένας θεσμός ο οποίος αντικαθιστά τον πολύχρονο θεσμό του σχολικού συμβούλου. Οι οκτώ αιτήσεις που υποβλήθηκαν, ήταν από δασκάλους, οι δύο από νηπιαγωγούς και η μία από την ειδική αγωγή.
Επίσης η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για τη φοίτηση των παιδιών που φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις του πρώην Μόζα. Πέρυσι δεν λειτούργησαν τμήματα, γιατί δεν υπήρχαν παιδιά, όμως φέτος αναμένεται να λειτουργήσουν μέσω των τάξεων υποδοχής για τα προσφυγόπουλα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το