Τοπικά

Μαγνησία: Νέα αύξηση στην τιμή αλευριού για τα αρτοποιεία

Νέα αύξηση στο αλεύρι έχουν δεχτεί από χθες οι αρτοποιοί της Μαγνησίας και πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να μεγαλώνει ο προβληματισμός τους για την απορρόφηση του κόστους.

«Η κατάσταση στους επαγγελματίες είναι πολύ δύσκολη, καθώς υπάρχει το κόστος στην ενέργεια που έχει εκτιναχτεί μέχρι και 50%, ενώ σημαντικές είναι και οι αυξήσεις στις πρώτες ύλες. Μάλιστα από χθες Δευτέρα, όπως μας ενημέρωσαν οι προμηθευτές, έχουμε νέα αύξηση στο αλεύρι που θα είναι η τρίτη μετά το καλοκαίρι στη συγκεκριμένη πρώτη ύλη, τη στιγμή μάλιστα που αναμένεται και τέταρτη αύξηση από την 1η Φεβρουαρίου» ανέφερε ο πρόεδρος των αρτοποιών κ. Κώστας Τσουράπας.
Ο ίδιος σημείωσε πως σε σχέση με τον περασμένο Αύγουστο η τιμή του αλευριού θα έχει αυξηθεί 2,5 φορές περισσότερο.
Οι αυξήσεις στο ψωμί έχουν ήδη επέλθει και σε σχέση με πριν μερικούς μήνες ένα καρβέλι πωλείται κατά 20 λεπτά ακριβότερο, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η τιμή της αύξησης είναι ακόμη μεγαλύτερη.
«Ας ελπίσουμε ότι μέχρι τέλος του έτους δεν θα έχουμε άλλη αύξηση στο ψωμί» υπογράμμισε ο πρόεδρος των αρτοποιών, ενώ ερωτηθείς αν η αύξηση στην τιμή του ψωμιού έχει επηρεάσει τη μείωση της κατανάλωσης, είπε πως «υπάρχει μια κάμψη στην κατανάλωση γύρω στο 5%-10%, αλλά δεν οφείλεται στην αύξηση της τιμής. Η αιτία είναι πως ο Νοέμβριος ήταν πάντα ένας μήνας με μειωμένη κατανάλωση».
Ο ίδιος πρόσθεσε πως «αυξήσεις έχουν επέλθει και σε άλλα είδη πρώτων υλών, όπως στη μαγιά, το σουσάμι, στο βούτυρο, τις μαργαρίνες, τα λάδια, στη ζάχαρη. Δεν έχει μείνει τίποτα σταθερό. Και η αύξηση κατά 20 λεπτά στην τιμή του ψωμιού που οι περισσότεροι αρτοποιοί έβαλαν, είναι η μετακύλιση ενός μόνο μέρους της αύξησης του κόστους που οι ίδιοι έχουν δεχτεί στις πρώτες ύλες και την ενέργεια. Δεν έχουν βάλει όλη την αύξηση».

Ελπίζουν στα Χριστούγεννα
Καθώς πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στα Χριστούγεννα, τα αρτοποιεία της περιοχής μας ήδη έχουν προετοιμαστεί προσφέροντας τα παραδοσιακά γλυκίσματα, αλλά και νηστίσιμα είδη. Μάλιστα έχουν φροντίσει να δημιουργήσουν και ένα χριστουγεννιάτικο διάκοσμο στις προσόψεις των επιχειρήσεών τους και στους εσωτερικούς χώρους για να «ζεστάνουν» την ψυχολογία του κόσμου.
«Τα Χριστούγεννα παραδοσιακά υπάρχει τόνωση της κατανάλωσης και περιμένουμε να το δούμε στην πράξη» ανέφερε ο κ. Τσουράπας.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το