Τοπικά

Κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στο 10ο Γυμνάσιο Βόλου για την ασφαλέστερη πρόσβαση των μαθητών

Η διεύθυνση του 10ου Γυμνασίου Βόλου, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Διμηνίου – Έκτορος στο Διμήνι, ζητά τη λήψη μέτρων για ασφαλέστερη μετακίνηση των μαθητών από και προς το σχολείο, καθώς και τη δημιουργία χώρων στάθμευσης στην οδό Έκτορος στο πίσω μέρος του σχολείου, λόγω άτακτης στάθμευσης των οχημάτων με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η εύκολη πρόσβαση (εισοδος – έξοδος) των μαθητών στο σχολείο.

Η επαρχιακή οδός Διμηνίου είναι διπλής κατεύθυνσης, πλάτους οδοστρώματος 7,40μ περίπου και δεν υπάρχει διαμορφωμένο πεζοδρόμιο σε επαρκές μήκος για την πρόσβαση των μαθητών, παρά μόνο στο Ο.Τ. του σχολείου και από την πλευρά του σχολείου. Υπάρχει στάση λεωφορείου στη διασταύρωση με την οδό Έκτορος.
Η οδός Εκτορος είναι μονόδρομος. Στο πίσω μέρος του σχολείου η οδός Έκτορος έχει πλάτος 9 μ χωρίς διαμορφωμένα πεζοδρόμια και από την Ανατολική πλευρά το πλάτος της είναι περίπου 4,60 μ ως την είσοδο του σχολείου με πεζοδρόμιο 0,90μ από τη μεριά του σχολείου και στη συνέχεια περίπου 4,40μ χωρίς πεζοδρόμιο.
Η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου, μετά από αυτοψία και έχοντας λάβει υπόψη τις συνθήκες κυκλοφορίας και στάθμευσης, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του οδικού δικτύου και τους υφιστάμενους κυκλοφοριακούς φόρτους, προτείνει:
• Τη δημιουργία πεζοδρομίου στην οδό Διμηνίου για την ασφαλή κίνηση των μαθητών. Υπάρχει μόνο στο Ο.Τ του Σχολείου.
• Τη δημιουργία πεζοδρομίου στην οδό Έκτορος περιμετρικά του σχολείου.
• Την ανανέωση της διαγράμμισης των διαβάσεων των πεζών στην οδό Διμηνίου και την οριζόντια σήμανση της οδού Διμηνίου (Κ-16, Ρ-32 30χλμ/ώρα) σε απόσταση δύο Ο.Τ. από το Σχολείο.
• Την τοποθέτηση πινακίδων Π-21 στις διαβάσεις του σχολείου.
• Την τοποθέτηση μίας επιπλέον πινακίδας αναγγελίας κινδύνου Κ-16 σε συνδυασμό με πινακίδα Ρ-32 (30χλμ/ώρα) στην οδό Διμηνίου (στη διασταύρωση με την οδό Εκάβης).
• την τοποθέτηση προστατευτικών στοιχείων σχήματος Π – εμποδίων μπροστά από τις δύο εισόδους της σχολικής μονάδας ύψους 0,80 μ και μέγιστου μήκους 1,50 μ., προκειμένου να αποτρέπεται η κατ’ ευθείαν έξοδος των μαθητών στην οδό.
• τη διαγράμμιση με τεθλασμένη κίτρινη γραμμή (ζιγκ-ζαγκ) στις δύο εισόδους του σχολείου και σε απόσταση 1μ εκατέρωθεν, και
• τη διαγράμμιση με συνεχή κίτρινη γραμμή στην άκρη τoυ oδoστρώματoς και στις δύο πλευρές στην οδό Έκτορος ανατολικά του Σχολείου, καθώς το πλάτος του οδοστρώματος δεν επαρκεί για στάση – στάθμευση οχημάτων.
• Τη διαμόρφωση χώρων στάσης – στάθμευσης στην οδό Έκτορος στο πίσω μέρος του σχολείου και σε απόσταση 1μ από την περίφραξη του σχολείου. Ο χώρος αυτός ενός μέτρου θα έχει χρήση πεζοδρομίου ως την κατασκευή του.

Το θέμα θα εισαχθεί προς έγκριση στη συνεδρίαση της Επιτροπής Βιώσιμης Κινητικότητας προς λήψη απόφασης στη συνεδρίαση της ερχόμενης Τρίτης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το