Σταθερή παραμένει η επιβατική κίνηση με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ μέσα στα χρόνια της κρίσης όσον αφορά στα δρομολόγια εκτός νομού, όπου η πληρότητα κυμαίνεται γύρω στο 60-70%. Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα δρομολόγια εντός νομού, όπου η πληρότητα τους περισσότερους μήνες με δυσκολία ξεπερνά το 20-30%.
Από την διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ εκφράζεται συγκρατημένη ικανοποίηση, καθώς παρά τη μεγάλη κρίση που έπληξε τη χώρα, το ισοζύγιο για την επιβατική κίνηση με τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ παραμένει σταθερό.
Όπως εξήγησε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης, σε γενικές γραμμές το ισοζύγιο με την πληρότητα των λεωφορείων που κάνουν δρομολόγια σε άλλους νομούς, παραμένει σταθερό. Δηλαδή από τη μια μπορεί να μείωσαν κάποιες κατηγορίες επιβατών τα δρομολόγιά τους, αλλά από την άλλη υπήρξαν και καινούριοι επιβάτες που προστέθηκαν.
Κυρίως πρόκειται για όσους κατέθεσαν πινακίδες ή κρίνουν σύμφορη τη μετακίνηση με το Ι.Χ. για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αλλά και αλλού, με συνέπεια να επιλέγουν το λεωφορείο για τη μετακίνησή τους.
Από την άλλη πλευρά βέβαια υπάρχουν και οι φοιτητές οι οποίοι προ κρίσης ταξίδευαν με το λεωφορείο και μία φορά το μήνα, αλλά λόγω κρίσης μετακινούνται και μια φορά στο δίμηνο ή στο τρίμηνο, ώστε να μην έχουν πολλά έξοδα.
Παράλληλα ο κ. Κολυνδρίνης αναφέρθηκε και στην τιμολογιακή πολιτική λέγοντας πως μέσα στην κρίση η μόνη αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων επήλθε από το γεγονός της αύξησης του ΦΠΑ πριν μερικούς μήνες που δεν μπορούσε να αποφευχθεί.
Το πρόβλημα εντός νομού
Ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ εντοπίζεται στην πληρότητα των δρομολογίων μέσα στο νομό. Όπως ανέφερε ο κ. Κολυνδρίνης «η πληρότητα των δρομολογίων σε προορισμούς εντός νομού είναι χαμηλή, δεν ξεπερνά το 20-30% και έχει χειροτερεύσει σε σχέση με την περίοδο προ κρίσης. Παρά, όμως αυτή την κατάσταση προσπαθούμε ως διοίκηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ να μην μειώσουμε ούτε να κόψουμε τα δρομολόγια, αλλά συνεχίζουμε να εξυπηρετούμε τους επιβάτες.
Τα δρομολόγια για περιοχές, όπως στο Ανατολικό και Νότιο Πήλιο, εμφανίζουν υψηλή πληρότητα μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες και βέβαια δύο ή τρεις μήνες το καλοκαίρι, δεν μπορούν να ανατρέψουν την προβληματική κατάσταση με την πληρότητα για τους υπόλοιπους μήνες.
Παράλληλα κανονικά διεξάγονται και τα δρομολόγια για Αλβανία και Κωνσταντινούπολη.
Όσον αφορά το 2016 ο κ. Κολυνδρίνης υπογράμμισε πως λόγω της γενικότερης αβέβαιης οικονομικής κατάστασης δεν μπορεί να γίνει κάποιος σχεδιασμός.
Έκπληκτη με όσα της καταμαρτυρούσαν οι αστυνομικοί, αλλά και πανικόβλητη την ημέρα της σύλληψής, στις…
Να σπάσουν τη σιωπή τους και να μιλήσουν όσοι τυχόν είδαν ή άκουσαν κάτι σχετικά…
«Δεν εκλέχθηκα στην θέση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ για την πολιτική μου προυπηρεσία, αλλά για…
Δεν έχει τέλος το θρίλερ για την τεράστια περιουσία του Γιώργου Τράγκα. Οι αποκαλύψεις φοροδιαφυγής…
«Μία κακή και μεμονωμένη παρένθεση στη ζωή μου» , «το έκανα για να βοηθήσω την…
Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά με πρωταγωνιστές ανήλικους, που μέσω ειδικής εφαρμογής αφαιρούν τα ρούχα…