Στην κατάρτιση μητρώου ιδιοκτητών (εταιρειών – φυσικών προσώπων) οχημάτων -μηχανημάτων έργου για τη διαχείριση έκτακτων αναγκών (πυρκαγιές, χιονοπτώσεις, παγετός, πλημμύρες, κατολισθήσεις), θα προχωρήσει ο Δήμος Νοτίου Πηλίου, για το χρονικό διάστημα από 1 Ιουνίου 2020 έως 31 Μαρτίου 2021.
Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες μηχανημάτων έργου θα πρέπει να υποβάλουν στο Τμήμα Πολιτικής Προστασίας Καθαριότητας & Πρασίνου του Δήμου Νοτίου Πηλίου αίτηση συμμετοχής, στην οποία θα αναφέρονται αναλυτικά τα μηχανήματα έργου που μπορούν να διαθέσουν για τη διαχείριση έκτακτων αναγκών που προκύπτουν από χιονοπτώσεις (είδος, πλήθος, άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες κυκλοφορίας, χώρους στάθμευσης τους, κ.λπ.), ενώ θα δηλώνονται οι Δημοτικές Ενότητες που δύναται να διαθέσουν τα μηχανήματα έργου.
Ο αριθμός των οχημάτων – μηχανημάτων έργου – μέσων που χρειάζεται σε κάθε περιοχή ποικίλει ανάλογα με το μέγεθος και τη διάρκεια της καταστροφής. Για το λόγο αυτό ο αριθμός και το είδος, όσο και του απασχολούμενου προσωπικού θα αυξομειώνεται ανάλογα με την περίπτωση και πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις του Δήμου Νοτίου Πηλίου και θα αποτελεί υποχρέωση των ιδιοκτητών.
Οι ιδιοκτήτες οχημάτων – μηχανημάτων έργου – μέσων που θα ενεργοποιούνται για την διαχείριση των έκτακτων αναγκών, θα επιλέγονται κάθε φορά αφού θα συνεκτιμηθεί το μέγεθος και η διάρκεια της καταστροφής (σχετικές προγνώσεις ΕΜΥ, ενημερώσεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, αναφορές των αρμόδιων υπηρεσιών και επιβλεπόντων υπαλλήλων από τα σημεία συμβάντων, εντοπιότητα, οικονομική προσφορά κλπ.), τα σημεία όπου απαιτείται επέμβαση, η διαθεσιμότητα σε απαιτούμενα οχήματα, μηχανήματα, μέσα και προσωπικού (βάσει των ανωτέρω δηλώσεών τους), καθώς και οποιουδήποτε άλλου παράγοντα θεωρηθεί κρίσιμος για την έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση της καταστροφής.
Σχετική ομόφωνη απόφαση για την έγκριση των όρων πρόσκλησης ενδιαφέροντος για την κατάρτιση μητρώου έλαβε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Νοτίου Πηλίου.