Τοπικά

Καταγγελίες για υπεξαίρεση κατά τουριστικού πρακτορείου

 

Δύο τουλάχιστον καταγγελίες για μη επιστροφή χρημάτων από τουριστικό πρακτορείο του Βόλου, έκαναν παθόντες στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και ο τελευταίος ενημέρωσε για την υπόθεση την Εισαγγελία Πρωτοδικών Βόλου.
Η εισαγγελέας υπηρεσίας παράγγειλε την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, με διερευνώμενο αδίκημα, μεταξύ άλλων, αυτό της υπεξαίρεσης. Η υπόθεση άρχισε να ξετυλίγεται τον περασμένο Απρίλιο, όταν ξενοδόχος της Κατερίνης, όπου είχαν καταλύσει στο πλαίσιο πενθήμερης εκδρομής μαθητές Γυμνασίου της Σκιάθου, απέστειλε εξώδικο εναντίον του τουριστικού πρακτορείου του Βόλου, επειδή δεν είχε αποπληρώσει το κόστος της εκδρομής στο ξενοδοχειακό κατάλυμα. Υπολογίζεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες το «φέσι» στο ξενοδοχείο ανέρχεται σε 4.300 ευρώ. Ο ξενοδόχος έκανε και σχετική καταγγελία στον ΕΟΤ Θεσσαλίας. Δεύτερη καταγγελία κατά του ιδίου τουριστικού πρακτορείου φέρεται να έγινε από Βολιώτη, που είχε προγραμματίσει εκδρομή στην Ιταλία με την οικογένειά του στις αρχές Ιουνίου. Ο Βολιώτης φέρεται να έδωσε προκαταβολές για το ταξίδι, ωστόσο ο υπεύθυνος του πρακτορείου φέρεται να τον ενημέρωσε, ότι το ταξίδι αναβλήθηκε λόγω απεργίας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας… Ο Βολιώτης φέρεται να επικοινώνησε με τη διοίκηση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, όπου τον ενημέρωσαν, ότι καμία απεργία δεν είχε πραγματοποιηθεί στον Οργανισμό Λιμένος εκείνο το χρονικό διάστημα. Προσπάθησε, σύμφωνα με την καταγγελία, να επικοινωνήσει με το τουριστικό πρακτορείο, προκειμένου να του επιστραφούν τα χρήματα των προκαταβολών, αλλά κανένας δεν απαντά στις τηλεφωνικές κλήσεις, ενώ το πρακτορείο φέρεται να είναι κλειστό εδώ και μία εβδομάδα… Ο Βολιώτης έκανε καταγγελία και στον ΕΟΤ, ο οποίος με την σειρά του ενημέρωσε και γι’ αυτή την υπόθεση την Εισαγγελία Πρωτοδικών.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το