Τοπικά

Κατά 90% μειώθηκαν τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας λόγω καραντίνας 

Στο 90% έχουν μειωθεί από το Σάββατο τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας λόγω της δεύτερης καραντίνας, τη στιγμή μάλιστα που προσπαθεί να επιβιώσει οικονομικά κάτω από αντίξοες συνθήκες. Οι απώλειες εσόδων μέχρι στιγμής για το 2020 αγγίζουν με πρόχειρους υπολογισμούς ακόμη και τα 7.000.000 ευρώ.
Σε νέα αναπροσαρμογή των δρομολογίων έχει προχωρήσει πλέον το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας, καθώς μετά και το δεύτερο απαγορευτικό που βιώνει η χώρα, οι μετακινήσεις των πολιτών έχουν ελαχιστοποιηθεί, με αποτέλεσμα πολλά δρομολόγια να είναι περιττά.

«Μειώσαμε τα δρομολόγιά μας μέχρι και 90%» τόνισε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης και πρόσθεσε πως «αυτή τη στιγμή εκτελούνται καθημερινά από ένα δρομολόγιο προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τέσσερα για τη Λάρισα, και κάποια εντός Νομού Μαγνησίας. Ουσιαστικά επιστρέψαμε στην κατάσταση που είχαμε στην πρώτη καραντίνα. Η μόνη διαφορά τώρα είναι πως κρατήσαμε τα δρομολόγια που μεταφέρουν μαθητές Νηπιαγωγείων και Δημοτικών καθώς αυτά τα σχολεία είναι ανοικτά».
Βέβαια τα τηλεφωνήματα των πολιτών στο υπεραστικό ΚΤΕΛ για να μην καταργηθούν κάποια δρομολόγια, ήταν συνεχή. «Μας τηλεφώνησαν πάρα πολλοί πολίτες ζητώντας να μην καταργηθούν δρομολόγια. Κατανοούμε πως υπάρχει δυσκολία που προκύπτει για τους ίδιους, αλλά και εμείς δεν μπορούμε να έχουμε δρομολόγια με δύο και τρεις επιβάτες» τόνισε ο κ. Κολυνδρίνης.

Η πανδημία έχει προκαλέσει τεράστια απώλεια εσόδων στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας. «Από την αρχή της πανδημίας εκτιμούμε με πρόχειρους υπολογισμούς πως η απώλεια εσόδων κυμαίνεται μεταξύ 6.000.000-7.000.000 ευρώ. Υπήρξε ένα διάστημα μεταξύ Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου που η επιβατική κίνηση είχε σταθεροποιηθεί -πάλι όμως πτωτικά σε σχέση με άλλες χρονιές- και μπορούσε το Υπεραστικό ως επιχείρηση να καλύπτει τα έξοδα για να μη βάλει λουκέτο, αλλά ήρθε η δεύτερη καραντίνα η οποία μας γυρνάει πάλι πολύ πίσω» ανέφερε ο κ. Κολυνδρίνης.
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «το 80% του προσωπικού του Υπεραστικού βγήκε σε αναστολή, καθώς η επιχείρηση έχει πληγεί οικονομικά από το lockdown. Και στην εργασία να παρέμεναν, δεν θα μπορούσαν να πληρωθούν. Όσο δε για τους ιδιοκτήτες των λεωφορείων, η κατάστασή τους είναι τραγική. Για το 2020 δεν έχουν καθόλου έσοδα και οι υποχρεώσεις προς τις Τράπεζες είναι πολλές, καθώς πρόσφατα ανανεώθηκε σχεδόν το σύνολο του στόλου των λεωφορείων».

Για τη βοήθεια από το κράτος ο κ. Κολυνδρίνης επισήμανε πως «η επιχείρηση εντάχθηκε στις διάφορες φάσεις της επιστρεπτέας προκαταβολής για να μπορέσει να καλύπτει τα λειτουργικά της έξοδα».

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το