Τοπικά

Ηλ. Ξηρακιάς: Παραπλανήθηκε ο Αχ. Μπέος για την οικονομική κατάσταση του Δήμου

ξηρακιας

Σε συνέχεια των καταγγελιών του Αχ. Μπέου για «στάση πληρωμών» στο Δήμο Βόλου κατά την 3μηνη, μετά τις εκλογές, μεταβατική περίοδο, ο πρώην Αντιδήμαρχος Οικονομικών Ηλ. Ξηρακιάς, με επιστολή του στον αρμόδιο Διευθυντή του Δήμου Σ. Νιτσάκο, ζητεί να ενημερωθούν αρμοδίως οι πολίτες του Βόλου για τα πραγματικά στοιχεία, όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί και υπάρχουν στα αρχεία της Υπηρεσίας, σχετικά με τη λειτουργία της κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Ο κ. Ξηρακιάς υποστηρίζει ότι τα στοιχεία αυτά θα καταδείξουν τη σαφή παραπλάνηση του Δημάρχου και ότι την 3μηνη αυτή μεταβατική περίοδο, η απελθούσα Δημοτική Αρχή εργάστηκε και συνεργάστηκε υποδειγματικά με τη νέα Δημοτική Αρχή.
Ειδικά για τις πληρωμές, ο κ.Ξηρακιάς σημειώνει ότι, σύμφωνα με προφορική απάντηση που έλαβε από την Υπηρεσία, το Ταμείο του Δήμου πλήρωσε, την επίμαχη περίοδο, περίπου 1500 εντάλματα συνολικού ποσού 7 εκ ευρώ ενώ την ημέρα παράδοσης υπήρχε ταμειακό υπόλοιπο περίπου 6,8 εκ ευρώ.

Ολόκληρη η επιστολή του κ.Ξηρακιά προς τον Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου έχει ως εξής:

«Στην πρόσφατη συνέντευξη του, 26-9-2014, ο Δήμαρχος κ. Α. Μπέος επικαλούμενος στοιχεία των Οικονομικών Υπηρεσιών παρουσίασε ένα είδος οικονομικής «απογραφής» του Δήμου και μίλησε για «στάση πληρωμών» που επέβαλε η προηγούμενη Δημοτική Αρχή κι εγώ ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών, μετά τις εκλογές του Μαΐου, προκειμένου να φέρουμε σε δύσκολη θέση τον ίδιο όταν την 1 Σεπτεμβρίου θα αναλάμβανε και τυπικά την διαχείριση του Δήμου.
Αισθανόμενος πολύ αδικημένος από την εικόνα που παρουσιάστηκε, χρησιμοποίησα, με σύμβουλο το θυμό, έναν αυστηρό χαρακτηρισμό για τον οποίο ζητώ την κατανόηση των συμπολιτών μου.
Η ουσία όμως παραμένει για την υποδειγματική δουλειά που έγινε τους τρεις(3) τελευταίους μήνες της θητείας μας, μια περίοδο δύσκολη διότι, εκτός των καλοκαιρινών διακοπών των στελεχών και των αιρετών, υπήρχαν πολλές εκκρεμότητες από την περίοδο των εκλογών ενώ παράλληλα έπρεπε να ετοιμασθεί κι ο Προϋπολογισμός του 2015, να συζητηθεί στην Οικονομική Επιτροπή και να αναρτηθεί στο διαδίκτυο (κόμβος Υπουργείου Εσωτερικών-ΥΠΕΣ) πριν από τις 5 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με το Νόμο.
Αν κάποιοι παραπλάνησαν το Δήμαρχο, οι συμπολίτες μας, που είναι οι χρηματοδότες του Δήμου, περιμένουν να μάθουν τα πραγματικά στοιχεία όπως αυτά έχουν καταχωρηθεί και υπάρχουν στα αρχεία της Υπηρεσίας σας γι’ αυτό ζητώ να μας ενημερώσετε:
1. Πόσες φορές συνεδρίασε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Βόλου και για πόσα θέματα συνολικά συζήτησε και έλαβε αποφάσεις από 25-5 μέχρι 31-8-2014 με τις δυσκολίες της συγκέντρωσης απαρτίας των μελών της λόγω καλοκαιριού;
2. Πόσα εντάλματα εξέδωσε το Λογιστήριο του Δήμου και υπέγραψε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος την ίδια περίοδο;
3. Ποιός είναι ο αριθμός των πληρωμών που πραγματοποίησε η ταμειακή υπηρεσία την ίδια περίοδο και πιο είναι το συνολικό ποσό που εκταμιεύτηκε σύμφωνα με τα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών σας;
4. Πόσοι διαγωνισμοί, και πόσες έρευνές αγοράς έγιναν από το τμήμα προμηθειών και πόσες εκκαθαρίσεις πάγιων προκαταβολών την ίδια περίοδο;
5. Συντάχθηκε ή όχι εμπρόθεσμα ο Προϋπολογισμός του Δήμου για το 2015 και αναρτήθηκε κατά νόμο έγκαιρα στον κόμβο του ΥΠΕΣ;
6. Δεδομένης της καθημερινής παρουσίας του Αντιδημάρχου Οικονομικών, αφού προσυπογράφει τις οικονομικές πράξεις, πόσες ημέρες απουσίασε ο υποφαινόμενος και αναγκασθήκατε να απευθυνθείτε στο Δήμαρχο για υπογραφές την ίδια περίοδο;
Τα στοιχεία αυτά θα καταδείξουν τη σαφή παραπλάνηση του Δημάρχου κι ότι την 3μηνη αυτή μεταβατική περίοδο εργαστήκαμε και συνεργαστήκαμε υποδειγματικά ενημερώνοντας πάντα για τα σημαντικότερα θέματα και τη νέα Δημοτική Αρχή ή τους Συμβούλους της, που αμέσως μετά τις εκλογές εγκαταστάθηκαν στο γραφείο μου στο Δημαρχείο, και η οποία κάποια θέματα ζήτησε να αναβληθούν και το σεβαστήκαμε».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το