Από το γραφείο της κ. Ζέττας Μακρή εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή συμμετείχε την Παρασκευή 11 Ιουνίου στην ημερίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο» με τη συμμετοχή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, εκπαιδευτικών της Αγγλικής Γλώσσας και νηπιαγωγών.
Η κ. Μακρή ευχαρίστησε τον Πρόεδρο του ΙΕΠ κ. Αντωνίου για την πρόσκληση, για τη συνεργασία και για το έργο που επιτελεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Η Υφυπουργός Παιδείας ανέφερε στον χαιρετισμό της: «Χαίρομαι πολύ που μας δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσουμε θέτοντας στο επίκεντρο την πρώτη επαφή των παιδιών με την αγγλική γλώσσα, βοηθώντας τα να αποκτήσουν γερές βάσεις στη μελλοντική τους πορεία στη γλωσσομάθεια.
«Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο» είναι, σήμερα, η θεματική μας σύνδεση με το σύγχρονο ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα, μέσα από δραστηριότητες που σχεδιάσατε και υλοποιήσατε εσείς, μέσα από τα αποτελέσματα των ερευνητικών εργασιών στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος, μέσα από την νέα οπτική, που θα οδηγήσει στην επόμενη ημέρα.
Στο πλαίσιο του διαγωνισμού του Δικτύου GENE η εκπαιδευτική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που αποτελεί την αφορμή της σημερινής συζήτησης, το πρόγραμμα «Εισαγωγή των Αγγλικών στην προσχολική εκπαίδευση στην Ελλάδα», έλαβε τιμητική διάκριση και Πιστοποιητικό Εθνικής Αναγνώρισης για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση.
Η καλλιέργεια γλωσσικών δεξιοτήτων, η ανάπτυξη της ικανότητας κατανόησης και παραγωγής προφορικού λόγου, η ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και της θετικής στάσης των μικρών παιδιών απέναντι σε άλλες γλώσσες και πολιτισμούς, είναι παγκόσμια τάση και, ιδίως, την τελευταία δεκαετία, η εκμάθηση ξένων γλωσσών εισάγεται σε όλο και μικρότερες ηλικίες.
Ο εκπαιδευτικός του 21ου αιώνα υιοθετεί και στηρίζει το νέο περιβάλλον μάθησης, που διαμορφώνει ο διεθνής προσανατολισμός, και καλείται να βοηθήσει τους μαθητές του, από πολύ νωρίς, να αναπτύξουν δεξιότητες, μέσα από παιδαγωγικές διδακτικές προσεγγίσεις και με τη χρήση σύγχρονου και εξειδικευμένου υλικού προσαρμοσμένου στην ηλικιακή ομάδα των μαθητών μέσω δραστηριοτήτων με παιγνιώδη, διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο.
Ο εκπαιδευτικός της Αγγλικής γλώσσας στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα προωθεί μέσα από τη γλωσσομάθεια, την ανάπτυξη της κοινωνικότητας των μικρών μαθητών, την αφύπνιση της δημιουργικής έκφρασης, την καλλιέργεια του σεβασμού για τον εαυτό και τον φίλο, που μιλάει διαφορετική γλώσσα.
Τα παιδιά προετοιμάζονται για να γίνουν πολίτες του κόσμου.
Και για όλα αυτά ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς».
Αίσιο τέλος, μετά από 21 ώρες, είχε η περιπέτεια των 100 Ελλήνων στη Βουδαπέστη καθώς οι ταξιδιώτες…
Στη σύλληψη ενός άντρα που θεωρείται ύποπτος για την κλοπή του νέου έργου τέχνης του…
Του Γ. Καπουρνιώτη «ΑΙ Everything» - Τεχνητή Νοημοσύνη στα Πάντα. Αυτός ήταν ο τίτλος…
Μεγάλα χρηματικά ποσά ήταν κέρδη ενός 46χρονου Έλληνα που διακινούσε σημαντικές ποσότητες κοκαΐνης και κάνναβης…
Του Δημήτρη Τσουκάλη, ψυχολόγου Κέντρου Κοινότητας ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ Δήμου Βόλου Αν μείνουμε στην επιφάνεια, τα…
Ο σύζυγος της κτηνιάτρου Ιτέας Κλεονίκης Τόλα, Νίκος Γιαννέτσος, κρατάει επί σειρά ετών το ιατρείο…