Τοπικά

Η Ζέττα Μακρή ομιλήτρια στην εκδήλωση της ΔΗΜΤΟ Αιγάλεω για την ενδοσχολική βία

Η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή αποδέχτηκε με χαρά την  πρόσκληση της κ. Δέσποινας Γιαρέντη – Προκοπίου, προέδρου της ΔΗΜΤΟ Νέας Δημοκρατίας Αιγάλεω, και ήταν κεντρική ομιλήτρια στην ανοιχτή εκδήλωση που διοργάνωσε η ΔΗΜ ΤΟ Αιγάλεω  για την ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό.

Στη συζήτηση, εκτός από την κ. Μακρή, συμμετείχαν ο βουλευτής κ. Γιάννης Λοβέρδος, ο κ. Θύμιος Αλεξανδρής Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας, ειδικοί επιστήμονες, εκπαιδευτικοί, γονείς και κοινό, που έσπευσε να παρακολουθήσει τη δράση για το φαινόμενο της σχολικού εκφοβισμού.

Στην αναλυτική ομιλία της, η υφυπουργός Παιδείας ανέφερε: «Το φαινόμενο εξαπλώνεται επικίνδυνα στη σχολική κοινότητα, απειλεί την σωματική και ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων και δίνει στην κάθε μέρα πολλαπλές αφορμές για σκέψη, προβληματισμό και δράση.

Στον παραδοσιακό ενδοσχολικό εκφοβισμό έρχεται να προστεθεί και η μορφή του διαδικτυακού εκφοβισμού, ένα φαινόμενο, που απασχολεί όλες τις σύγχρονες κοινωνίες.

Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία νέα δυναμική φιλοσοφία πρόληψης των φαινομένων βίας για την ολιστική αντιμετώπισή τους μέσω της ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης και της πρόληψης προς όφελος κάθε μαθήτριας και κάθε μαθητή, κάθε αυριανού πολίτη και μέλους μιας δημοκρατικής κοινωνίας.

Για τον λόγο αυτό εντάξαμε στο υποχρεωτικό πρόγραμμα Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων στα εργαστήρια δεξιοτήτων τον αλληλοσεβασμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, την οικοδόμηση θετικών και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, όπως η δημιουργικότητα, η κριτική και συνθετική σκέψη και η ομαδική δουλειά, αλλά και στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, όπως η ψηφιακή χρήση, η ψηφιακή επικοινωνία, η ψηφιακή ασφάλεια, η ψηφιακή συναισθηματική νοημοσύνη, τα ψηφιακά δικαιώματα.

Επίσης, θεσπίσαμε τον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, εκπαιδευτικό που συμβάλλει περαιτέρω στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, δίνοντας «διέξοδο» σε μαθητές αλλά και γονείς να μιλήσουν για τα προβλήματα, τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς ή τους φόβους τους.

Ενώ, είναι απόλυτη προτεραιότητα και μέριμνα  του ΥΠΑΙΘ η επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και ο διαρκής σχεδιασμός προγραμμάτων και δράσεων ενημέρωσης από κοινού με άλλους οργανισμούς, δήμους, φορείς  για την πληρέστερη αντιμετώπιση φαινομένων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.

Είμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, κάθε έφηβη, κάθε έφηβο που χρειάζεται βοήθεια και συμβουλές».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το