Τοπικά

Γιάννης Πλακιωτάκης από τον Βόλο «Οι πολίτες θα επιλέξουν σταθερότητα και Ν.Δ.»

 

Τη βεβαιότητα πως οι πολίτες θα επιλέξουν τη σταθερότητα και τη Ν.Δ., υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης ο οποίος συμμετείχε χθες το απόγευμα στη συνεδρίαση της ΔΕΕΠ Μαγνησίας μαζί με τον υφυπουργό Δικαιοσύνης κ. Γιώργο Κώτσηρα και τη γενική γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρα Σδούκου.
Ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Μαγνησίας κ. Νίκος Αθανασάκης ανέφερε πως «η έλευση του κυβερνητικού κλιμακίου εντάσσεται στο πλαίσιο της κυβερνητικής γραμμής ότι πρέπει να αναδεικνύεται το έργο που παράγεται και το οποίο εδώ και 3,5 χρόνια είναι πλούσιο. Οι επισκέψεις κυβερνητικών κλιμακίων θα είναι συνεχείς το επόμενο διάστημα. Είμαστε η μοναδική κυβέρνηση που από τον προεκλογικό της σχεδιασμό έχει υλοποιηθεί το 95% και αυτό δεν είναι υπερβολή».
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης ανέφερε πως «βρισκόμαστε εν μέσω πολλαπλών κρίσεων για την ελληνική οικονομία. Αυτές τις μέρες μάλιστα συζητείται ο προϋπολογισμός για την επόμενη χρονιά, έχοντας ήδη πετύχει τον τερματισμό εποπτείας, ρεκόρ επενδύσεων, μεταρρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα. Παρά την κρίση ο Κ. Μητσοτάκης και η Ν.Δ. ανταποκρίνεται στην εμπιστοσύνη των πολιτών. Η Ελλάδα έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια και αντιμετωπίσει πολλαπλές κρίσεις και αποτελεί πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή. Η Ελλάδα αλλάζει και το 2023 θα είναι έτος αποφάσεων για τον κυρίαρχο ελληνικό λαό, που καλείται να επιλέξει ανάμεσα στη σιγουριά, τη σταθερότητα που αντιπροσωπεύει η σημερινή κυβέρνηση και στην οπισθοδρόμηση και τον λαϊκισμό που αντιπροσωπεύει η αποτυχημένη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Είμαι βέβαιος ότι οι πολίτες θα επιλέξουν σταθερότητα, ανάπτυξη, θα επιλέξουν τη Ν.Δ. και τον Κ. Μητσοτάκη».
Επίσης τόνισε τη συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας στη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας λέγοντας μεταξύ άλλων πως ένα στα τρία δεξαμενόπλοια είναι ελληνικής πλοιοκτησίας.
Για το λιμάνι του Βόλου είπε πως «Θέλω να επισημάνω ότι είναι ένα στρατηγικής σημασίας, με πολύ μεγάλη δραστηριότητα και με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στον εμπορικό, ακτοπλοϊκό, την κρουαζιέρα».
Ο υπουργός αναφέρθηκε και στο ζήτημα της Εύας Καιλή λέγοντας πως είναι μια δυσάρεστη υπόθεση. Και δεν δικαιολογούνται δηλώσεις από τον Ν. Ανδρουλάκη σύμφωνα με τις οποίες ένα στέλεχος 20 ετών στο ΠΑΣΟΚ να το χρεώσει στη Ν.Δ. Ο Ν. Ανδρουλάκης βρίσκεται σε πανικό και οι τελευταίες δηλώσεις του δείχνουν πως θέλει να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ σε ένα αποτυχημένα και επικίνδυνο παρελθόν. Δεν θα τους επιτρέψουμε και θα διασφαλίσουμε τη σταθερότητα. Ο ελληνικός λαός θα μας δώσει ξανά την εντολή στις επερχόμενες βουλευτές εκλογές».
Η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρα Σδούκου τόνισε πως «βιώνουμε μια πρωτοφανή ενεργειακή κρίση που έχει κλιμακωθεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Η κυβέρνηση πέρα από τη λύση που ελπίζουμε να δοθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο, έχει διαθέσει από τον περασμένο Οκτώβριο για τη στήριξη των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών πάνω από 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό ασύλληπτο που έχει καλυφθεί από πόρους αμιγώς ελληνικούς. Για τα νοικοκυριά οι παρεμβάσεις της κυβέρνησης απορροφούν το 80% του κόστους της ενέργειας και στις επιχειρήσεις το 50%. Και θα συνεχίσουμε κάθε μήνα, με τα υπάρχοντα μέσα να στηρίζουμε επιδοτώντας τους λογαριασμούς των επιχειρήσεων».

Σύνδεση Β. Σποράδων με τη Θεσσαλονίκη και φέτος

Τη σύνδεση των Σποράδων με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε χθες από τον Βόλο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στα γραφεία της ΔΕΕΠ Μαγνησίας.
Σε σχετική ερώτηση από τη «Θ» ο υπουργός τόνισε πως θα συνεχιστεί και τη φετινή τουριστική περίοδο η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες η οποία τα δύο προηγούμενα χρόνια έδωσε μεγάλη «ανάσα» στην περιοχή. Είναι μια ακτοπλοϊκή γραμμή που στηρίζεται από Έλληνες και ξένους επιβάτες. «Μάλιστα σκεπτόμαστε φέτος την έναρξη των διαδικασιών για τον σχετικό διαγωνισμό, να την κάνουμε νωρίτερα από τις άλλες δύο χρονιές, ώστε να υπάρχει και καλύτερος προγραμματισμός, Επίσης είμαστε θετικοί και για την ενδοσποραδική ακτοπλοΐα για όλο τον χρόνο που θα βοηθήσει πολύ και είναι πάγιο αίτημα των φορέων των Σποράδων. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και το δρομολόγιο από Βόλο προς το νησί Τρίκερι και Αγία Κυριακή. Τα τελευταία 3,5 χρόνια αυξήσαμε ετησίως το κονδύλι για τις άγονες γραμμές από τα 90 εκατομμύρια ευρώ στα 138 εκατομμύρια ευρώ για κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει καλύτερες ακτοπλοϊκές συνδέσεις, 24 νέες γραμμές, άρα καλύτερη διασύνδεση της ηπειρωτικής με τη νησιωτική Ελλάδα».
Ο υπουργός ρωτήθηκε και για την καταβολή των χρημάτων από το μεταφορικό ισοδύναμο. Η τελευταία φορά που πληρώθηκαν επιχειρήσεις και επιβάτες ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο και αφορούσε δαπάνες εισιτηρίων που έγιναν μέχρι και τον περασμένο Φεβρουάριο. Άρα υπάρχει ένα κενό τουλάχιστον εννιά μηνών, από τον περασμένο Μάρτιο δηλαδή μέχρι και τον Δεκέμβριο. Είναι θέμα ημερών να αρχίσει η καταβολή του μεταφορικού ισοδύναμου για το προηγούμενο διάστημα τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και τους επιβάτες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το