Τοπικά

Έρευνα για μετατροπή της οδού Σέκερη σε ήπιας κυκλοφορίας

 

Στο πλαίσιο δημόσιας διαβούλευσης, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ειδικό ερωτηματολόγιο, που αφορά σε πρόταση του Εργαστηρίου Κυκλοφορίας και Μεταφορών, για χαρακτηρισμό της οδού Σέκερη ως οδού ήπιας κυκλοφορίας. Την έρευνα ερωτηματολογίου εκπονούν τα Εργαστήρια Κυκλοφορίας, Μεταφορών και Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών και Υποδομών, Τεχνολογικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης στο πλαίσιο της μελέτης μετατροπής της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας η οποία χρηματοδοτείται από την Επιτροπή Ερευνών του ΠΘ.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «με τη μετατροπή της οδού Σέκερη σε οδό ήπιας κυκλοφορίας διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία και βελτιώνονται οι συνθήκες ασφάλειας των μετακινήσεων στον χώρο των πανεπιστημιακών εγκαταστάσεων στο Πεδίον Άρεως».

Οι εναλλακτικές προτάσεις
-1η εναλλακτική πρόταση: Μετατροπή της οδού Σέκερη σε ήπιας κυκλοφορίας, με τη δεξιά λωρίδα μόνο για κίνηση λεωφορείων, ταξί, δίκυκλων και τη μεσαία για ΙΧ με μέγιστη ταχύτητα 30 χλμ/ώρα. Η αριστερή λωρίδα δεσμεύεται αποκλειστικά για στάθμευση (οριοθέτηση θέσεων στάθμευσης ΙΧ), ενώ η διέλευση της οδού από τους πεζούς πραγματοποιείται από τρεις διαβάσεις με αναλάμποντες σηματοδότες.
-2η εναλλακτική πρόταση: Μετατροπή της οδού σε οδό με χαρακτηριστικά woonerf με στόχο την αποτροπή της διαμπερούς κυκλοφορίας, με διατήρηση 1 λωρίδας για κίνηση οχημάτων (πρόσβαση μόνο σε πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις και οχήματα έκτακτης ανάγκης) καθώς και λωρίδας ποδηλατοδρόμου, η οποία διέρχεται από την οδό Σέκερη και θα συνδέει την πόλη και το ΚΤΕΛ με τις εγκαταστάσεις στο Πεδίον Άρεως.
-3η εναλλακτική πρόταση: Πλήρης ή μερική πεζοδρόμηση της οδού Σέκερη με ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση της πρόσβασης στους χώρους στάθμευσης και στις άλλες χρήσεις/δραστηριότητες στην περιοχή.
Στο πλαίσιο της έρευνας διενεργείται ερωτηματολόγιο όπου οι πολίτες μπορούν να συμμετέχουν και να αξιολογήσουν τις 3 εναλλακτικές.

φωτό αρχείου

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το