Παραπολιτικά

Έρευνα

Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών έδειξε πως οι τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ είναι σταθερές τον Μάρτιο, ο οποίος ήταν ο πρώτος μήνας εφαρμογής των μέτρων που πάρθηκαν ενάντια στην ακρίβεια. Σε κάποια προϊόντα καταγράφηκαν μειώσεις στις τιμές, όπως χαρτικά, πάνες και σερβιέτες (5,21%), νηστίσιμα, αλίπαστα (4,37%), αλλαντικά (3,78%), τυροκομικά (2,98%) και γαλακτοκομικά (2,96%). Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν σε νερά και αναψυκτικά (9,40%), ξηρούς καρπούς και σνακ (5,02%), έτοιμα γεύματα (4,62%), ξηρά τρόφιμα παντοπωλείου (4,57%) και μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη (4,31%). Στην έρευνα καταγράφεται επίσης πως οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι περισσότερες σε αριθμό, ένταση και ποσοστιαία έκπτωση, κάτι που επηρεάζει τις τελικές τιμές των προϊόντων, ενώ μεγαλύτερα είναι τα μερίδια πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Λ.Α.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το