Τοπικά

Επέλεξαν στις ενδοσχολικές ίδιο θέμα με πανελλαδικές

 

Σε θέμα με ίδιο περιεχόμενο με αυτό που εξετάστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα, διαγωνίστηκαν στις ενδοσχολικές εξετάσεις οι μαθητές της Γ’ τάξης του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας.
Πρόκειται για μια επιτυχία του σχολείου που δεν συνηθίζεται, καθώς οι φιλόλογοι κατάφεραν να επιλέξουν θέματα στη Γλώσσα για τις ενδοσχολικές εξετάσεις που λίγες μέρες αργότερα οι υποψήφιοι κλήθηκαν να τα διαγωνιστούν και στις πανελλαδικές.
Και μπορεί βέβαια τα θέματα να μην ήταν ακριβώς τα ίδια, κάτι βέβαια που θα ήταν σχεδίων αδύνατο να συμβεί σε ένα θεωρητικό μάθημα, όπως η Γλώσσα, ωστόσο, το γεγονός ότι τα περιεχόμενα των θεμάτων ήταν σχεδόν ίδια ή παρεμφερή με τα αντίστοιχα των πανελλαδικών, είναι από μόνο του μια σημαντική εξέλιξη.
Οι 100 περίπου μαθητές της Γ’ τάξης του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας διαγωνίστηκαν στις 26 Μαΐου στις ενδοσχολικές εξετάσεις για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, ενώ μετά από μια περίπου μια εβδομάδα διαγωνίστηκαν ξανά στη Νεοελληνική Γλώσσα, αλλά αυτή τη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Το θέμα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στη νεοελληνική γλώσσα αφορούσε στην αξία της ιστοριογνωσίας.
«Μαζί με τις άλλες δύο φιλολόγους της Γ’ τάξης στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, τις κ.κ. Θεοδώρα Ευσταθίου και Γεωργία Λουκίδου αποφασίσαμε να βάλουμε στους μαθητές στις ενδοσχολικές εξετάσεις θέμα για το πόσο σημαντική είναι η γνώση της ιστορίας και με ποιους βιωματικούς τρόπους μπορεί ο νέος να αποκτήσει τη γνώση της ιστορίας. Μάλιστα στο πλαίσιο αυτό επιλέξαμε ένα κείμενο του καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Πολυμέρη Βόγλη. Το ζήτημα αυτό το είχαμε αναπτύξει με κάθε λεπτομέρεια και στην αντίστοιχη διδακτική ενότητα του σχολικού βιβλίου. Με έκπληξη, λοιπόν διαπιστώσαμε λίγες μέρες αργότερα πως ένα άλλο κείμενο με ίδιο, όμως, περιεχόμενο έπεσε στις πανελλαδικές εξετάσεις. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι οι μαθητές βοηθήθηκαν, καθώς από τις ενδοσχολικές εξετάσεις προετοιμάστηκαν και εξασκήθηκαν για να διαχειριστούν το ζήτημα» τόνισε ο φιλόλογος κ. Κώστας Πολυχρόνης.
Μάλιστα ερωτηθείς πώς έγινε η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος είπε ότι «συζητήσαμε με τις συναδέλφους και κρίναμε πως λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, όπου δημιουργείται η ανάγκη για ιστορική αναφορά, θεωρούσαμε ότι ήταν σημαντικό να κατευθυνθούμε προς τα εκεί. Επίσης μην ξεχνάμε πως φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή, ενώ πέρυσι ήταν τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Βέβαια πέρα από τη διαίσθηση, την κρίση, ρόλο έπαιξε και η τύχη».
Ο διευθυντής του σχολείου κ. Δημήτρης Μπαζιάνας τόνισε πως «ελπίζουμε οι μαθητές του σχολείου μας να βοηθήθηκαν από την επιτυχία των καθηγητών μας να επιλέξουν θέματα στις ενδοσχολικές για τη Νεοελληνική Γλώσσα που είχαν ίδιο περιεχόμενο με το αντίστοιχο των πανελλαδικών εξετάσεων».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το