Τοπικά

Επαφή με το ευρύ φάσμα της αναπηρίας για μαθητές του 7ου Γυμνασίου Βόλου

Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, ημέρα αφιερωμένη στα Άτομα με Αναπηρία, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 7ου Γυμνασίου Βόλου μέσα από δράσεις ήρθαν σε επαφή με το ευρύ φάσμα της αναπηρίας. Τη συγκεκριμένη ημέρα πραγματοποιήθηκαν 15 εργαστήρια με στόχο τη βιωματική προσέγγιση του θέματος και την καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων που βοηθούν στην ισότιμη συμβίωση τόσο στον χώρο του σχολείου, όσο και της ευρύτερης κοινότητας.
Συγκεκριμένα στον χώρο του σχολείου:
Από τους «Αργοναύτες Βόλου» ο Π. Κωνσταντινίδης και από τις «Δρυάδες εν Πλω» η Ζ. Ακριβούση, από τους «Μάγνητες Τυφλούς» ο Λ. Παρασκευάς και οι συνεργάτες του, η παραολυμπιονίκης Σκοποβολής Δ. Μούτσιου και από τους «Α.Σ. Ίωνες» η φοιτήτρια του Π.Θ. Ε. Ιωσηφίδου, από την «Πρόταση Ζωής» η Μ. Μπακατσέλου και η Γ. Πετροπούλου, o Αργύρης Κουμτζής από το Ινστιτούτο Αστροφυσικής στη Γερμανία και ο Τάκης Αλεξανδράκης, νομικός (μέσω σύνδεσης skype), η Ι. Μαντζαφλέρη, χημικός ΕΑΕ, η Ε. Χαραλαμπίδου, φιλόλογος ΕΑΕ, ο Δ. Λάιος, εκπαιδευτικός Φ. Αγωγής, η Ε. Πανάγου, φιλόλογος, συντόνισαν εργαστήρια με θέμα τη ζωή με κινητικά και αισθητηριακά προβλήματα, τη νοηματική γλώσσα, τη διαχείριση συναισθημάτων στην εφηβεία, τα παραολυμπιακά αθλήματα κ.λπ.

Ομάδες μαθητών-τριών επισκέφτηκαν τον χώρο του ΚΕΘΕΑ – Πιλότος όπου «άφησαν τα κολλήματα κι έπιασαν τα συναισθήματα», το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγριάς,το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ν. Ιωνίας, το Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου ανέπτυξαν δράσεις συνεκπαίδευσης.
Ομάδα μαθητών με την επίβλεψη της καθηγήτριας Εικαστικών Κ. Ιωάννου δημιούργησαν τοιχογραφία σχετική με το θέμα της ημέρας, ενώ μαθητές του Γυμνασιακού Παραρτήματος του 7ου Γυμνασίου, στο Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων επιμελήθηκαν τη σχετική αφίσα.
Την τεχνική υποστήριξη ανέλαβε ο Θ. Πανουσόπουλος, καθηγητής Πληροφορικής.

Ο διευθυντής του 7ου Γυμνασίου Βόλου κ. Περικλής Φασουράκης ευχαριστεί θερμά τους φορείς που πρόσφεραν τη γνώση και την εμπειρία τους, τους συντονιστές των εργαστηρίων και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την πλαισίωση των δράσεων.
Τέλος πρέπει να γίνει ιδιαίτερη αναφορά και να αποδοθούν τα εύσημα στους μαθητές-τριες του Δεκαπενταμελούς Συμβουλίου, οι οποίοι πρόσφεραν ουσιαστική βοήθεια στην προετοιμασία και υλοποίηση όλων των εργαστηρίων.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το