Παραπολιτικά

Ενδιαφέρουσα

Ενδιαφέρουσα η έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που δείχνει την επίδραση των ανατιμήσεων στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα. Μέσω της έρευνας φαίνεται ξεκάθαρα η τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών και υπηρεσιών και δευτερευόντως διαχείρισης χρημάτων. Το 75% δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά., ενώ το 52% ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο. Επίσης το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου, το 48% ότι έχει αλλάξει μάρκα-επωνυμία προϊόντος, το 28% ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του, το ίδιο ποσοστό ότι έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του και το 15% ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του. Όταν μόλις 4% δηλώνει ότι δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων. Τι πιο ξεκάθαρο;
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το