Παραπολιτικά

Διαμαρτυρίες

Καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ που έχουν συμβληθεί ηλεκτρονικά με την επιχείρηση, λαμβάνουν σε μηνύματα τους λογαριασμούς τους, ωστόσο αυτοί δεν είναι αναλυτικοί. Στο ηλεκτρονικό μήνυμα αναφέρεται μόνον το ποσό του λογαριασμού… Συμπολίτης που δεν είχε λάβει μήνυμα τον Αύγουστο, καλείται να πληρώσει δύο δόσεις μαζεμένες και μάλιστα στο μήνυμα του Οκτωβρίου δεν αναγραφόταν ότι οφείλει την προηγούμενη δόση… Απευθύνθηκε στην Επιχείρηση και έλαβε την απάντηση ότι παρατηρούνται δυσλειτουργίες προς το παρόν, που θα επιδιορθωθούν από τον Ιανουάριο…
ΔΗΜΟ.Σ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το