Τοπικά

Διαφοροποιημένη διδασκαλία για τις αυξημένες ανάγκες μαθητών

μαθητές δημοτικού

Η ανάγκη να υπάρξει μια διαφοροποιημένη διδασκαλία σε μία τάξη για να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών που άλλοι είναι ξενόγλωσσοι, άλλοι με υψηλό επίπεδο ευφυΐας, άλλοι με μαθησιακές δυσκολίες, τονίστηκε σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε χθες στο αμφιθέατρο Κορδάτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.  Την ημερίδα που είχε τίτλο  «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία» διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Προσκεκλημένη ομιλήτρια στην ημερίδα ήταν η διακεκριμένη στο χώρο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας καθηγήτρια Carol Ann Tomlinson, του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια των Η.Π.Α.

Αναλυτικά στην έντυπη  ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το