Τοπικά

Αύξηση 100% δρομολογίων με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ από Βόλο προς Λάρισα

Κατά 100% έχουν αυξηθεί αυτή την περίοδο τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας από Βόλο προς Λάρισα, καθώς αυτή την περίοδο, μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση.
Παραδοσιακά πολλοί Βολιώτες μεταβαίνουν στους διάφορους προορισμούς τους μέσω της υπεραστικής συγκοινωνίας, καθώς εξυπηρετεί περισσότερο. Ωστόσο, για τη σύνδεση Βόλου-Λάρισας η σιδηροδρομική σύνδεση ήταν μια επιλογή για αρκετούς φοιτητές, εργαζόμενους και συνταξιούχους.

Με τη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή να μην λειτουργεί πλέον, μετά το δυστύχημα των Τεμπών, το υπεραστικό ΚΤΕΛ είναι η μόνη επιλογή.

«Μέχρι πρότινος καθημερινά από τον Βόλο προς τη Λάρισα εκτελούνταν δέκα δρομολόγια» τόνισε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης και πρόσθεσε πως «μετά την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, έχουμε διπλασιάσει τα δρομολόγια, καθώς αντίστοιχη ήταν η αύξηση και στην επιβατική κίνηση. Έτσι την ίδια ώρα αναχωρούν από Βόλο προς Λάρισα δύο λεωφορεία, το ένα μεταβαίνει απευθείας στη Λάρισα και το άλλο περνά μέσα από τα χωριά. Ο στόλος μας διαθέτει 87 λεωφορεία, έχει προσωπικό και οργάνωση και μπορεί να εξυπηρετήσει έκτακτες ανάγκες. Για τις άλλες πόλεις, όπως Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δεν υπάρχει κάποια μεταβολή, καθώς προς Λάρισα ήταν το δρομολόγιο του τρένου που χρησιμοποιούσαν πολλοί».
Το εισιτήριο του τρένου από Βόλο προς Λάρισα είναι στα 3,60 ευρώ, ενώ του Υπεραστικού ΚΤΕΛ 5,30 ευρώ.
«Το ζήτημα πέρα από την τιμή είναι και η εξυπηρέτηση, πόσο γρήγορα και με ασφάλεια μεταβαίνει κάποιος στον προορισμό του, χωρίς ταλαιπωρία. Και στο σημείο αυτό το υπεραστικό ΚΤΕΛ προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες» τόνισε ο κ. Κολυνδρίνης και πρόσθεσε πως «για τη Λάρισα υπάρχει και η μηνιαία κάρτα έκπτωσης 30%, άρα αντί για 10,60 ευρώ πήγαινε-έλα Βόλο-Λάρισα, κάποιος πληρώνει καθημερινά 7,50 ευρώ, δηλαδή τον μήνα γύρω στα 140 ευρώ. Με αυτό το ποσό εξασφαλίζει άνεση, χωρίς να προκαλεί φθορές στο αυτοκίνητό του και δίχως βέβαια να έχει το άγχος, πού θα παρκάρει το αυτοκίνητό του στη Λάρισα».
Ο κ. Κολυνδρίνης ανέφερε πως η τιμή του τρένου μεταξύ Βόλου-Λάρισας μπορεί να αυξηθεί με την επικείμενη αναβάθμιση των υποδομών. Άλλωστε το εισιτήριο Βόλος-Αθήνα με το τρένο είναι στα 35 ευρώ, όταν με το λεωφορείο είναι στα 27,40 ευρώ».
Ο ίδιος αναφερόμενος στο δυστύχημα τόνισε χαρακτηριστικά: «Ελπίζω να μη βιώσουμε ποτέ ξανά κάποιο αντίστοιχο τραγικό συμβάν. Και το λέμε εμείς που βρισκόμαστε καθημερινά στους δρόμους».

Προσφορές για την παραχώρηση της εκτέλεσης μικροσυγκοινωνίας στη Σκόπελο
Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος γνωστοποίησε ο Δήμος Σκοπέλου για την παραχώρηση του έργου της εκτέλεσης της μικροσυγκοινωνίας Σκοπέλου σε τρίτους με λεωφορεία. Ο κάθε ενδιαφερόμενος υποβάλλει γραπτή προσφορά στην έδρα του Δήμου Σκοπέλου και στο δημοτικό κατάστημα επί της παραλιακής οδού ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών. Η παραχώρηση της μικροσυγκοινωνίας της άγονης γραμμής Σκοπέλου – Λουτρακίου – Σκοπέλου γίνεται υπέρ αυτών που θα καταθέσουν την κατά σειρά μεγαλύτερη προσφορά αντιτίμου, υπολογιζόμενου σε ετήσια βάση και υποχρεωτικά ανώτερης της τιμής ελάχιστης προσφοράς των 14.000 ευρώ κατ’ έτος πλέον του ΦΠΑ.
Τα λεωφορεία που θα εκτελούν το συγκοινωνιακό έργο στην άγονη γραμμή Σκοπέλου – Λουτρακίου- Σκοπέλου, θα είναι δύο των 54 ατόμων καθημένων οπότε δύο θα είναι και οι αντίστοιχες παραχωρήσεις, κατά σειρά αξιολόγησης των καλύτερων προσφορών. Η διάρκεια της κάθε παραχώρησης ορίζεται 12ετής και για τα δύο λεωφορεία.
Τα δρομολόγια που θα εκτελεί ο παραχωρησιούχος θα έχουν ως αφετηρία τη Σκόπελο και τερματισμό το Λουτράκι και αντίστροφα με ενδιάμεσες τις εγκεκριμένες στάσεις. Στάσεις: Στάφυλος, Αγνώντας, Αλικιάς, Πάνορμος, Νέο Κλήμα, Παλιό Κλήμα, Γλώσσα. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται καθημερινά, χωρίς εξαίρεση Σαββάτων, Κυριακών, εορτών και λοιπών αργιών. Κατά την θερινή και χειμερινή περίοδο τα εκτελούμενα δρομολόγια θα κατανέμονται ισομερώς μεταξύ των δύο λεωφορείων που θα δρομολογηθούν στην υπεραστική γραμμή.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το