Τοπικά

Απ. Παπαδούλης: Θα αντιμετωπίσουμε ριζικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Βόλου

Τις προτάσεις του για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος και για την ανάπτυξη του τουρισμού, παρουσίασε σε εκπροσώπους του Μεταφορικού Συνεταιρισμού Volos Taxi και του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί «Άγιος Χριστόφορος», με τους οποίους συναντήθηκε, ο υποψήφιος Δήμαρχος Απόστολος Δ. Παπαδούλης.
«Η πόλη», είπε ο υποψήφιος Δήμαρχος, «ακόμα βρίσκεται στον εικοστό αιώνα, οι αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν, για να ενισχυθεί η ποιότητα ζωής και να καταπολεμηθεί η ανεργία δεν έγιναν. Το πρόβλημα έρχεται από το παρελθόν, όμως και η σημερινή δημοτική αρχή, είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω ανικανότητας δεν αντιμετώπισε τα μεγάλα προβλήματα της πόλης, όπως την καθαριότητα, την ανακύκλωση το νερό, τον τουρισμό, το κυκλοφοριακό, την αξιοποίηση της περιφέρειας του Δήμου Βόλου. Εμείς έχουμε αποφασίσει τις παρεμβάσεις πρέπει να κάνουμε για να αλλάξει η ζωή στο Δήμο Βόλου και τις παραθέτουμε στο πρόγραμμά μας, του συνδυασμού ΒΟΛΟΣ – ΑΝΑΤΡΟΠΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ».

Αναφερόμενος στις προτάσεις με τις οποίες θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Βόλου, ο Απόστολος Δ. Παπαδούλης , τόνισε πως την επομένη των εκλογών θα αρχίσει η λήψη μιας σειράς μέτρων, σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, τον Εμπορικό Σύλλογο και τις Υπηρεσίες του Δήμου. «Θα δημιουργηθεί», είπε, «ένας κυκλοφοριακός δακτύλιος από την Αργοναυτών και μέχρι την Αν. Γαζή, μέσα στον οποίο θα επιτρέπεται η κυκλοφορία, αλλά θα απαγορεύεται το παρκάρισμα. Για την εξυπηρέτηση των πολιτών που θέλουν να κινηθούν μέσα στον δακτύλιο, θα κυκλοφορούν μικρά λεωφορεία του ΚΤΕΛ και με τα οποία η μετακίνηση θα είναι δωρεάν, αφού θα πληρώνονται από το Δήμο. Παράλληλα, με την απαγόρευση του παρκαρίσματος , θα δοθεί η δυνατότητα στα ταξί να κινούνται καλύτερα και να γίνουν πιο ελκυστικά για τους πολίτες».

Ο υποψήφιος Δήμαρχος, επεσήμανε πως θα γίνει συμφωνία με τον Εμπορικό Σύλλογο ώστε ο εφοδιασμός των καταστημάτων να γίνεται σε ώρες, που δεν επηρεάζουν την κίνηση των πολιτών και επίσης πως η νέα Δημοτική Αρχή θα προχωρήσει στο στένεμα των κεντρικών δρόμων, στην αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων, στην δημιουργία υποδομών και ραμπών για την εξυπηρέτηση συμπολιτών με ειδικές και άλλες κινητικές ανάγκες και ποδηλατοδρόμων.

«Τα οφέλη από αυτές τις παρεμβάσεις», σημείωσε ο Απ. Δ. Παπαδούλης, «θα είναι σημαντικά, αφού θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα, θα αλλάξει ριζικά η λειτουργία του κέντρου της πόλης και αυτή θα γίνει ελκυστική στους κατοίκους της και τους τουρίστες. Παράλληλα, θα αυξηθεί η προστιθέμενη αξία του κέντρου, των καταστημάτων και των κατοικιών, ενώ θα αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της αγοράς, της εστίασης και της διασκέδασης».

Η ανάπτυξη του τουρισμού
Παρουσιάζοντας τις προτάσεις για τον τουρισμό στους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί, ο υποψήφιος Δήμαρχος Βόλου, μίλησε για την ανάγκη δημιουργίας ενός Τοπικού Οργανισμού Τουρισμού, στον οποίος θα εκπροσωπούνται όλες οι οργανωμένες δραστηριότητες που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν.
«Πιστεύουμε», σημείωσε, «ότι το τουριστικό προϊόν έχει ανάγκη περισσότερο από υπεύθυνο «ιδιοκτήτη» και οργανωμένες δεσμεύσεις και λιγότερο από μεμονωμένες πρωτοβουλίες. Τουριστικό προϊόν χωρίς ετήσιους οικονομικούς στόχους, προϋπολογισμό και οικονομικό απολογισμό δεν υπάρχει. Μόνον έτσι θα βλέπουμε πόσο νέο εισόδημα εισέπραξε η οικονομία μας και πόσες νέες θέσεις απασχόλησης δημιουργήθηκαν».
Ο Απόστολος Δ. Παπαδούλης, αναφέρθηκε, ακόμη, σε μια σειρά προτάσεις για την ανάδειξη του μύθου της Αργούς, η οποία «Από μόνη της, ως παγκόσμιος μύθος, σε οποιαδήποτε άλλη πόλη του πολιτισμένου κόσμου, θα κρατούσε όρθια την μισή οικονομία της». Μεταξύ των παρεμβάσεων που προγραμματίζονται, ανέφερε, την προσπάθεια να αναγνωριστεί ο μύθος της Αργοναυτικής Εκστρατείας, ως παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά, μέσω της UNESCO, η ίδρυση μουσείου της ΑΡΓΟΥΣ, η δημιουργία θεματικού πάρκου κ. ά.
Στη συνάντηση με τους εκπροσώπους των ταξί, τον Απ. Δ. Παπαδούλη συνόδευαν οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι: Γιώργος Ταμβάκης, Ιωάννα Κιντά, Παναγιώτης Οικονόμου, Χαρά Γεροδήμου, Άννα Μαρία Παπαδημητρίου Κλειδωνάρη και Ιορδάνης Πολατίδης

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το