Τοπικά

Ανάστατοι στο Νότιο Πήλιο από λογαριασμούς ύδρευσης

 

Ανάστατη Βολιώτισσα που διατηρεί σπίτι στο Τρίκερι από τον λογαριασμό ύδρευσης που πήρε στα χέρια της, στον οποίο αναγραφόταν το ποσό των 740 ευρώ περίπου.
Η ίδια κοιτώντας την ανάλυση του λογαριασμού διαπίστωσε πως υπήρχε ένα ποσό περίπου 600 ευρώ ως «λοιπές χρεώσεις» με την ενημέρωση πως αφορούν σε ανεξόφλητα τέλη ύδρευσης του υδρομέτρου από το έτος 2011 έως και την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού.
Όπως η ίδια λέει, «ξαφνιάστηκα γιατί ήμουν συνεπής στην πληρωμή των λογαριασμών της ύδρευσης και ποτέ δεν είχα πάρει λογαριασμό να με ενημερώνει για προηγούμενη οφειλή.
Ζήτησα, λοιπόν, από την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου να ενημερωθώ ακριβώς για αυτές τις οφειλές και να τις συγκρίνω με αποδείξεις πληρωμής που είχα.
Ελέγχοντας τους λογαριασμούς που μου έστειλαν και τις δικές μου αποδείξεις διαπίστωσα ότι για τους λογαριασμούς που είχα τις αποδείξεις είχα πληρώσει με τα ποσά που αναγράφονταν στην ειδοποίηση».
Στη συνέχεια έβγαλε φωτοτυπίες των αποδείξεων και τις πήγε στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Νοτίου Πηλίου.
«Για συγκεκριμένο λογαριασμό του 2012, που είχα την αντίστοιχη απόδειξη, μου απάντησαν ότι η πληρωμή αυτή δεν αντιστοιχούσε στον λογαριασμό αυτό, αλλά σε υπόλοιπο που είχα από προηγούμενη οφειλή. Αυτό πρώτη φορά το άκουγα, παρά την πολύχρονη εμπειρία μου στην πληρωμή χιλιάδων λογαριασμών σε διάφορους οργανισμούς.
Επίσης, σε ορισμένους λογαριασμούς που είχα πληρώσει και μου ζητούσαν υπόλοιπο, επικαλούνταν ληξιπρόθεσμη πληρωμή, ο ένας λογαριασμός δύο μέρες και ο άλλος δεκατέσσερις μέρες. Αυτή η προσαύξηση, έστω και μικρή, δεν θα έπρεπε να πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό σε ειδικό πλαίσιο;
Όπως καταλαβαίνετε, από το 2012 τα ποσά αυτά έχουν διπλασιαστεί από τις προσαυξήσεις. Έντεκα χρόνια μετά μου ζητάνε να πληρώσω λογαριασμό που έχω απόδειξη ότι τον πλήρωσα προσαυξημένο, χωρίς ποτέ να έχω ενημερωθεί για ανεξόφλητη οφειλή» σημείωσε η ίδια, η οποία απευθύνθηκε με έγγραφό της στην Ένωση Καταναλωτών Βόλου, στο οποίο ρωτάει: «Όλα αυτά είναι σύμφωνα με τη νομοθεσία; Υπάρχει ειδική νομοθεσία; Τι πρέπει να κάνω;».
Τέλος η ίδια ενημερώθηκε και για άλλες παρόμοιες περιπτώσεις στο Νότιο Πήλιο, με αρκετούς κατοίκους, μόνιμους και μη, να είναι ανάστατοι από τους υπέρογκους λογαριασμούς ύδρευσης, ενώ αναρωτιέται αν θα έπρεπε σε τέτοιες περιπτώσεις, αφού είναι έτσι τα πράγματα όπως ισχυρίζονται στον Δήμο, να κόβεται το νερό για να μην μεγαλώνει το χρέος. Και όπως επισήμανε, ειδικά σε περιπτώσεις όπου η χρήση των σπιτιών γίνεται για 1-2 μήνες τον χρόνο, που η κατανάλωση είναι μικρή. «Για να μη μιλήσουμε για την ποιότητα του νερού, το χρώμα του οποίου σε κάποιες περιπτώσεις είναι ελαφρώς κόκκινο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το