Οικονομία

Αλλάζουν λογότυπα και ενοποιούνται ΟΤΕ και Cosmote

cosmote

Στην αλλαγή λογοτύπου και στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας για τον ΟΤΕ και την Cosmote προχωρά το προσεχές διάστημα ο Όμιλος.

Το νέο λογότυπο θα «ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία και Ιντερνετ καθώς η προετοιμασία για το επερχόμενο rebranding βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.
«Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ» επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ προσθέτοντας ότι «Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο».
Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΤΕ την τελευταία τετραετία έχει μειώσει τον καθαρό δανεισμό του κατά 75%, ενώ αποτελεί το μεγαλύτερο επενδυτή στις τηλεπικοινωνίες έχοντας επενδύσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ σε υποδομές σταθερής και κινητής τηλεφωνίας την περασμένη πενταετία και υλοποιώντας ένα επενδυτικό πλάνο ύψους 1,2 δισ.ευρώ την τρέχουσα πενταετία. Συνολικά για το 2015 οι επενδύσεις του ΟΤΕ αναμένεται να ανέλθουν σε περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ.
Η πελατειακή του βάση αποτελείται από 2.712.258 συνδρομητές σταθερής, ενώ έχει 1.428.560 ενεργές ευρυζωνικές συνδέσεις σταθερής, 7,3 εκατομμύρια συνδρομητές κινητών επικοινωνιών και πάνω από 400.000 συνδρομητές ΟΤΕTV.

Πηγή www.ethnos.gr

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το