Νέα έρευνα δείχνει πως οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει άρδην, λόγω της ακρίβειας. Η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ για ψώνια έχει μετατραπεί σε Γολγοθά, με το κυνήγι των προσφορών και των εκπτώσεων να βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα. Δεν είναι τυχαίο ότι σημαντική μερίδα καταναλωτών πηγαίνει από το ένα σούπερ μάρκετ στο άλλο (πάνω από 70%) για τις προσφορές, το 96% των Ελλήνων καταναλωτών έχει υιοθετήσει τουλάχιστον μια συνήθεια «smart shopping» (έξυπνες αγορές) π.χ. συχνή αγορά προϊόντων 1+1 δώρο, αγορά private labels, κ.λπ. και το 98% ενημερώνεται τακτικά για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ.
Λ.Α.
Για «χρηματοδότηση δικτατόρων» κατηγορούν την Κομισιόν ευρωβουλευτές, οι οποίοι υποστηρίζουν πως τα 150 εκατομμύρια ευρώ…
Η περίοδος της Σαρακοστής φέτος σηματοδοτείται από αυξημένες τιμές σε παραδοσιακά εδέσματα ενώ οι προσφορές…
«Ο νόμος (Τσίπρα) για τις εταιρείες εξωτερικού ήταν λάθος» είπε στο Mega o πρόεδρος του…
Tην πρόταση της εισαγγελέως, η οποία ζήτησε την αθώωση λόγω αμφιβολιών του Ηλία Μίχου για…
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρέστη στην εκδήλωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης για τα δύο…
Η ανθρωπότητα επανήλθε στο επίπεδο ανάπτυξης που είχε πριν από την πανδημία, όμως το ρεκόρ…