Παραπολιτικά

Άλλαξαν

Νέα έρευνα δείχνει πως οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει άρδην, λόγω της ακρίβειας. Η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ για ψώνια έχει μετατραπεί σε Γολγοθά, με το κυνήγι των προσφορών και των εκπτώσεων να βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα. Δεν είναι τυχαίο ότι σημαντική μερίδα καταναλωτών πηγαίνει από το ένα σούπερ μάρκετ στο άλλο (πάνω από 70%) για τις προσφορές, το 96% των Ελλήνων καταναλωτών έχει υιοθετήσει τουλάχιστον μια συνήθεια «smart shopping» (έξυπνες αγορές) π.χ. συχνή αγορά προϊόντων 1+1 δώρο, αγορά private labels, κ.λπ. και το 98% ενημερώνεται τακτικά για τις προσφορές των σούπερ μάρκετ.
Λ.Α.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το