Τοπικά

334 θέσεις εισακτέων στα έξι πρότυπα-πειραματικά σχολεία της Μαγνησίας

Στις 334 ανέρχονται οι θέσεις εισακτέων στα έξι πρότυπα και πειραματικά σχολεία και τις οποίες μπορούν να διεκδικήσουν οι μαθητές, αφού βέβαια πρώτα υποβάλλουν αίτηση μέχρι και τις 17 Ιουνίου.
Ως γνωστόν στη Μαγνησία ιδρύθηκαν μετά από απόφαση του υπουργείου Παιδείας τέσσερα πειραματικά, το Νηπιαγωγείο Πορταριάς, το Δημοτικό Πορταριάς, το 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας και το 1ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας, καθώς και δύο πρότυπα το 2ο Γυμνάσιο Βόλου και το 2ο ΓΕΛ Βόλου.
Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται στον σύνδεσμο:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-se…, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης.
Οι θέσεις για τα πειραματικά θα καλυφθούν μέσω κλήρωσης και για τα πρότυπα με εξετάσεις.

Οι εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα Γυμνάσια και τα μη συνδεδεμένα Πρότυπα Λύκεια της χώρας θα διεξαχθούν τη Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021 και την Πέμπτη 24 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί η κλήρωση για τα Πειραματικά Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Πιο αναλυτικά οι θέσεις εισακτέων στο πειραματικό 1ο Νηπιαγωγείο «Αθανασάκειο» Πορταριάς ανέρχονται στις 16, στο πειραματικό 1ο Δημοτικό «Ν. Τσοπωτός» Πορταριάς 16 θέσεις, στο πειραματικό 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας 113 θέσεις, στο πειραματικό 1ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας 34 θέσεις, στο πρότυπο 2ο Γυμνάσιο Βόλου 104 θέσεις και στο πρότυπο 2ο ΓΕΛ Βόλου 51 θέσεις.

Πρότυπο το ΕΠΑΛ Βελεστίνου
Σημειώνεται πως πρότυπο θα είναι και το ΕΠΑΛ Βελεστίνου και από μέρα σε μέρα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου παιδείας. Μάλιστα η πρόταση του σχολείου είναι η ίδρυση δύο τμημάτων στην Α’ Τάξη από 22 μαθητές το κάθε τμήμα.

Οι στόχοι των πρότυπων σχολείων
Όπως θα ανακοινωθεί από το πρότυπο 2ο γυμνάσιο βόλου «σκοποί των Προτύπων Σχολείων είναι ιδίως:
α) η ανάπτυξη δράσεων καινοτομίας προσανατολισμένων στην αυτοβελτίωση των μαθητών και την εκπαιδευτική αριστεία,
β) η ανάδειξη και ενθάρρυνση μαθητών με ταλέντα και ιδιαίτερες μαθησιακές δυνατότητες,
γ) η πιλοτική εφαρμογή προγραμμάτων σπουδών, μεθόδων διδασκαλίας, νέου εκπαιδευτικού υλικού, έντυπου και ψηφιακού, νέων διδακτικών εργαλείων, σχολικών εγχειριδίων και καινοτόμων διδακτικών πρακτικών, προσανατολισμένων στην ιδέα και την πρακτική της εκπαιδευτικής αριστείας,
δ) η συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα και η προαγωγή της έρευνας στη διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων, καθώς και στον ψυχοπαιδαγωγικό τομέα, σε συνεργασία με τμήματα και σχολές Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και το Ι.Ε.Π.,
ε) η δημιουργία ομίλων αριστείας, δημιουργικότητας και καινοτομίας, στους οποίους μπορούν να συμμετέχουν μαθητές και από άλλα σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το