Τοπικά

165 μαθητές στο θερινό σχολείο μαθηματικών – Διεξήχθη στο 14ο Δημοτικό για 12η φορά

Στους 165 ανήλθαν οι μαθητές που συμμετείχαν στο θερινό σχολείο μαθηματικών, το οποίο πραγματοποιήθηκε για πέντε μέρες στο 14ο Δημοτικό Βόλου από την περασμένη Δευτέρα μέχρι και χθες Παρασκευή και διοργανώθηκε από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία παράρτημα Μαγνησίας.

Είναι η 12η χρονιά που διεξάγεται το θερινό σχολείο, το οποίο κάθε χρόνο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών παιδιών. Σημειώνεται πως συμμετέχουν οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Τάξης που θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους για τα μαθηματικά προετοιμαζόμενοι για την επόμενη σχολική χρονιά, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια συμμετέχουν και μαθητές της Α’ Τάξης Γυμνασίου οι οποίοι θέλουν να διαγωνιστούν στον πανελλήνιο διαγωνισμό της μαθηματικής εταιρείας.
Μάλιστα από τους 165 μαθητές οι 20 περίπου προέρχονταν από την Α’ Τάξη Γυμνασίου. Τα μαθήματα διεξάγονταν από τις 10 το πρωί μέχρι τη μία τα μεσημέρι, ενώ υπήρχε και υγειονομική κάλυψη από τον Ερυθρό Σταυρό, καθώς και οι καιρικές συνθήκες ήταν απαιτητικές με τη ζέστη που επικρατούσε.
Εντούτοις η δίψα των μαθητών να διδαχθούν στα μαθηματικά ήταν μεγάλη. Στο πλευρό τους βρέθηκαν εθελοντές μαθηματικοί και καθηγητές ειδικοτήτων που αφιέρωσαν χρόνο για να διδάξουν μαθηματικά στους μαθητές και να τους μυήσουν σε γνωστικά αντικείμενα που θα διδαχθούν από Σεπτέμβριο

Συγχρόνως με τα μαθήματα των Μαθηματικών, πραγματοποιήθηκαν παράλληλα εργαστήρια Ρομποτικής, Αστρονομίας, Σκάκι και Εικαστικών με θέμα: «Μαθηματικά & Τέχνη».
«Είναι έντονο το ενδιαφέρον των μαθητών για το θερινό σχολείο μαθηματικών που στοχεύει στη διδακτική ενίσχυση των παιδιών» τόνισε η πρόεδρος της μαθηματικής εταιρείας του παραρτήματος Μαγνησίας κ. Στέλλα Δημητρακοπούλου και συμπλήρωσε πως «τα τελευταία χρόνια για να διανθίσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών και για άλλα αντικείμενα, πραγματοποιούμε σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και κάποια άλλα εργαστήρια, όπως με την ακαδημία σκακιστών, την εταιρεία αστρονομίας, με δασκάλους εικαστικών και καθηγητές πληροφορικής».

Ερωτηθείσα, αν τα παιδιά έχουν ανάγκη από μια επιπλέον διδακτική ενίσχυση στα μαθηματικά στις δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού, απάντησε πως σίγουρα χρειάζονται μια διδακτική ενίσχυση, γιατί αυτές οι δύο τελευταίες τάξεις είναι δύσκολες, ενώ μην ξεχνάμε πως προερχόμαστε και από την περίοδο της πανδημίας που υπήρχε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και παρά τις προσπάθειες των συναδέλφων, υπήρξαν μαθησιακές απώλειες».
Η κ. Δημητρακοπούλου ευχαρίστησε τον Δήμο Βόλου που είναι και ο μοναδικός χορηγός, τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και το 14ο Δημοτικό που φιλοξένησε τα μαθήματα.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το