Photo Gallery, Τοπικά

Μειώθηκε η έξοδος του Σαββατοκύριακου προς τις μακρινές παραλίες της Μαγνησίας

Η ακριβή βενζίνη ο κυριότερος παράγοντας

Υπολογίζεται πως η μείωση της κίνησης οχημάτων προς τις μακρινές παραλίες φτάνει φέτος στο 30%

 

 

 

 

 

Στο 30-35% έχει μειωθεί η έξοδος του Σαββατοκύριακου για τις παραλίες του Πηλίου, το φετινό καλοκαίρι, ενώ οι κάτοικοι του Βόλου κατευθύνονται πλέον σε κοντινές ακτές περιορίζοντας την κατανάλωση βενζίνης. Κορώπη και Αφησσος είναι οι μακρινοί από το Βόλο προορισμοί για τους περισσότερους. Χωρίς πολύ κόσμο, έως τώρα εμφανίζονται δημοφιλείς παραλίες του Πηλίου, κυρίως στο Ανατολικό και Νότιο, αφού οι αποστάσεις είναι μεγάλες και αυξάνεται το κόστος μετακίνησης, άρα και του θαλάσσιου μπάνιου.

Μέσα στην πόλη του Βόλου αυξήθηκε η χρήση του ποδηλάτου, ενώ αύξηση κατά 30% εμφανίζει η κίνηση στον περιφερειακό δρόμο.

 

Ρεπορτάζ:

ΤΟΥΛΑ ΚΕΚΑΤΟΥ

 

Παρά το ότι μειώθηκε η έξοδος οχημάτων στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, εν τούτοις υπάρχουν ώρες που τα οχήματα «κολλάνε» στην παραλιακή διαδρομή και στους οδηγούς προκαλείται μικροεκνευρισμός. Εδώ και τρία Σαββατοκύριακα παρατηρείται αύξηση της κίνησης, όχι όμως όπως τα προηγούμενα καλοκαίρια. Για την ρύθμιση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, ειδικά στην περιοχή της Αγριάς, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία τροχονόμων. Το «μποτιλιάρισμα» όπως αναφέρει ο διοικητής της Τροχαίας Βόλου κ. Μιλτ. Ζαφείρης, οφείλεται κυρίως στον όγκο των οχημάτων και διευκρινίζει ότι η υπηρεσία με το υπάρχον προσωπικό που διαθέτει ελέγχει τον δρόμο έως τα Λεχώνια, στη διασταύρωση με τα Πλατανίδια. Ένας από τους λόγους πάντως που έχει εντοπίσει η παρατήρηση της Τροχαίας, για τις καθυστερήσεις και το «κόλλημα» της κίνησης, είναι οι στάσεις οδηγών για την αγορά διαφόρων προϊόντων στη διαδρομή τους προς και από τις παραλίες. Η στάθμευση, έστω και ολιγόλεπτη, προκαλεί προβλήματα στην ομαλή ροή των οχημάτων και καθυστερήσεις.

Σε γενικές γραμμές υπολογίζεται πως η μείωση της κίνησης οχημάτων προς τις μακρινές παραλίες φτάνει φέτος στο 30%. Οι κοντινές παραλίες συγκεντρώνουν πλέον πολύ κόσμο. Αλυκές, Κριθαριά, Μάραθος, Αγριά, είναι οι κοντινότερες προς το Βόλο παραλίες και ήδη παρατηρείται αυξημένη κίνηση. Πολλοί λουόμενοι κινούνται προς τις παραλίες με το δίκυκλο, για οικονομία. «Ειδικά προς τις Αλυκές και την Αγριά ένας μεγάλος αριθμός λουομένων μετακινείται με δίκυκλο», σημειώνει ο διοικητής της Τροχαίας Βόλου.

Ανάλογη της μείωσης της κίνησης είναι και η μείωση στην κατανάλωση των καυσίμων, όπως επιβεβαιώνει και ο πρόεδρος των πρατηριούχων του Νομού Μαγνησίας κ. Αγγελος Τσαβές. Στο 40% υπολογίζεται η μείωση στην κατανάλωση, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών βάζει βενζίνη αξίας 10 ή 20 ευρώ. «Για μας δεν υπάρχει καλοκαίρι. Χάθηκε η ελπίδα να ανακάμψουμε. Έχει διαφανεί ξεκάθαρα πως η κατάσταση χειροτερεύει. Ο κόσμος έχει δυσκολευτεί πολύ και το πρώτο που μειώνει είναι το καύσιμο για την βόλτα» τονίζει ο κ. Τσαβές. Σπεύδει δε να προσθέσει πως η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης από το φθινόπωρο θα είναι «ταφόπλακα» για τον κλάδο. Στη Μαγνησία υπάρχουν 140 πρατήρια, από τα οποία τα 40 έχουν κλείσει. «Πολλοί συνάδελφοι έχουν φτάσει να πουλάνε την βενζίνη ακόμη και στο κόστος, αρκεί να παίρνουνε χρήματα και να πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους» καταλήγει.

 

Ποδηλατομανία

 

Εντυπωσιακή είναι η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου, όπως τονίζει ο διοικητής της Τροχαίας Βόλου. Εκτός από την ποδηλατοπορεία της Πέμπτης, όλο και περισσότεροι πολίτες χρησιμοποιούν το ποδήλατο για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και την εργασία τους. Ωστόσο, όπως αναφέρει ο διοικητής της Τροχαίας Βόλου και οι οδηγοί των ποδηλάτων θα πρέπει να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Το συνηθέστερο φαινόμενο είναι η αντίθετη κίνηση με την ροή των οχημάτων και ο κίνδυνος ατυχήματος είναι άμεσος. Επίσης, πολλοί οδηγοί ποδηλάτων παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη.

 

Προτιμούν τον περιφερειακό

 

Όλο και αυξάνεται η κίνηση στον περιφερειακό δρόμο, αφού εξυπηρετεί –μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα- μετακινούμενους σε διάφορες συνοικίες του Βόλου. Όσοι έρχονται από την Λάρισα με προορισμό την Αγριά και το Νότιο Πήλιο χρησιμοποιούν τον περιφερειακό. Όσοι μετακινούνται από την Νέα Ιωνία προς την Νέα Δημητριάδα χρησιμοποιούν τον περιφερειακό. Αυτό έχει και ως αποτέλεσμα να μειωθεί η κίνηση στο κέντρο του Βόλου.

Ωστόσο, όπως τονίζει ο κ. Ζαφείρης, θα πρέπει να ολοκληρωθεί έργα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα στον δρόμο αυτό και αποτελούν «παγίδες θανάτου» για τους οδηγούς. Η Τροχαία εδώ και ένα χρόνο έχει κάνει αναφορές προς την Εισαγγελία Βόλου για την επικινδυνότητα και επισημαίνει τις ευθύνες εμπλεκομένων φορέων.

 

Λακκούβες και μουντζουρωμένες πινακίδες

 

Έντονο είναι το πρόβλημα με τις λακκούβες στο Βόλο. «Δεν υπάρχει οικοδομικό τετράγωνο που να μην έχει μία ή δύο λακκούβες» σημειώνει χαρακτηριστικά ο διοικητής της Τροχαίας. Προσθέτει πως επιβάλλεται άμεσα η αντιμετώπιση του προβλήματος, αφού οι λακκούβες αποτελούν κίνδυνο για τα δίκυκλα, μπορεί δε να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές στα οχήματα.

Τέλος ο κ. Ζαφείρης αναφέρεται στις μουντζουρωμένες πινακίδες επισημαίνοντας ότι οι υπεύθυνοι αυτής της πράξης απειλούνται με φυλάκιση δύο ετών.

 

 

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το