Photo Gallery, Τοπικά

Βραβεύτηκε ο εθελοντισμός στο σχολείο

Κατάμεστη η αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου όπου πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση

 

Μαθητές, σχολεία, εκπαιδευτικοί και γονείς βραβεύτηκαν χθες σε μια ξεχωριστή εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Δήμο Βόλου και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας για την εθελοντική τους δράση, τις καινοτόμες εμπνεύσεις, την παιδαγωγική δημιουργία και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο, όπου συνέρευσε πλήθος μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, για να επιβραβεύσουν τις προσπάθειες που διεξάγονται στη σχολική κοινότητα με αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία, σε μια δύσκολη περίοδο, όπου απαιτούνται ιδιαίτερα ψυχικά αποθέματα.

Εκτός από τις βραβεύσεις, η εκδήλωση χρωματίστηκε και από τις γλυκές μουσικές μελωδίες των χορωδιών των σχολείων αποπνέοντας το χριστουγεννιάτικο πνεύμα των ημερών.

Η πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας κ. Σούλα Μπαρτζιώκα τόνισε πως «ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση που διοργανώνουμε κάθε χρόνο, με στόχο την  επιβράβευση εξαίρετων ενεργειών από τα μέλη της σχολικής κοινότητας, όπως μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα στους μαθητές, ώστε οι δράσεις τους να βγαίνουν στην τοπική κοινωνία. Και είναι πολύ σημαντικό το έργο που γίνεται στα σχολεία. Μέσα από τις βραβεύσεις βλέπουμε τις προσπάθειες των μελών της σχολικής κοινότητας για την αλληλεγγύη, τη γνώση, τη γνώση, την έρευνα, τον πολιτισμό».

Ο υπεύθυνος του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Μαγνησίας κ. Αντώνης Αντωνίου σημείωσε πως «η χθεσινή εκδήλωση είχε ως αντικείμενο τη βράβευση των σχολικών επιδόσεων με την έμφαση να δίνεται σε μια άλλη πτυχή των μαθητών, όπως στην ηθική τάξη, την κοινωνική ευαισθησία, τις καλές σχέσεις, την κοινωνικότητα».

Τα σχολεία που βραβεύτηκαν ήταν μεταξύ άλλων τα εξής: 2ο, 5ο, 7ο, 9ο, 13ο, 16ο, 19ο, 21ο, 30ό, 33οΔημοτικά Βόλου, 1ο, 2ο Δημοτικά Νέας Ιωνίας, 2ο Δημοτικό Αισωνίας-Διμηνίου, Δημοτικό Ιωλκού, Δημοτικό Αρτέμιδας-Άνω Λεχωνίων και το Δημοτικό «Άγιος Ιωσήφ». Επίσης βραβεύτηκε και το Ειδικό Δημοτικό Αγριάς.

Από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση βραβεύτηκαν τα εξής: 1ο, 3ο, 4ο, 5ο, 6ο Γυμνάσια Βόλου, Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου, 1ο-4ο Γυμνάσια Νέας Ιωνίας, 5ο, 6ο, 8ο Γενικό Λύκειο Βόλου, 1ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας, 2ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας.

Οι λόγοι που έγιναν οι βραβεύσεις ποικίλλουν. Για παράδειγμα, στο Δημοτικό Βόλου βραβεύτηκε ο Σύλλογος Γονέων για την έμπρακτη εθελοντική του στήριξη στα διάφορα ζητήματα του σχολείου, στο 19ο Δημοτικό βραβεύτηκαν οι εκπαιδευτικοί που εθελοντικά έβαψαν το σχολείο. Επίσης, στο 21ο Δημοτικό πήραν μεταξύ άλλων βραβείο οι μαθητές της ΣΤ’ Τάξης για τα θεατρικά δρώμενα που παρουσίασαν την ημέρα της Αιμοδοσίας.

Μεταξύ των γονέων που βραβεύτηκαν ήταν και ο κ. Παναγιώτης Σκυριανός του συλλόγου γονέων από τα συστεγαζόμενα 30ο-16ο Δημοτικά Σχολεία Βόλου, ο οποίος εργάστηκε για τον εξωραϊσμό του διδακτηρίου.

«Ως γονέας προσφέρω ό,τι μπορώ, προκειμένου να μπορέσει το σχολείο να επιβιώσει στις δύσκολες σημερινές συνθήκες» τόνισε ο ίδιος. Αναφερόμενος στην εργασία που πρόσφερε, είπε ότι επισκεύασε χαλασμένες πόρτες, ενώ εξωράισε με ξύλινη επένδυση έναν τοίχο. Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα, πλέον μόνο με τον εθελοντισμό και την αρωγή από τους εκπαιδευτικούς, όπως συμβαίνει στα 16ο-30ό Δημοτικά, μπορούν να αντιμετωπιστούν τα πράγματα.

Μεταξύ των μαθητριών που βραβεύτηκαν ήταν και η μαθήτρια του 2ου ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας Καλλιόπη Ρηνά ο οποία συμμετείχε σε ερευνητική εργασία για την παραγωγή βιοαερίου από τα σκουπίδια. Η εργασία που καταρτίστηκε και με άλλους μαθητές, διακρίθηκε στο σχολικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Ο διευθυντής του σχολείου κ. Σωκράτης Σαβελίδης τόνισε πως η συγκεκριμένη μαθήτρια βραβεύτηκε για την έρευνα, μια δράση που δεν συνηθίζεται στα σχολεία.

Η ίδια εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη συμμετοχή σε αυτή την ερευνητική εργασία. «Επρόκειτο για σχολικό διαγωνισμό από το πανεπιστήμιο. Η ιδέα μας ήταν να παράγουμε βιοαέριο από τα σκουπίδια. Είχαμε συνεργασία με μία χημικό που βρίσκεται στο εργαστήριο του ΕΚΦΕ και παρήγαμε το αποτέλεσμα».

Η ίδια πιστεύει ότι η Ελλάδα μπορεί να παράγει ενέργεια από τέτοιες δράσεις ανανεώσιμων πηγών και να εξοικονομήσει κρατικές δαπάνες.

«Τι πιο σημαντικό από το να παράγεις ενέργεια μέσα από τα ίδια τα σκουπίδια» υπογράμμισε η μαθήτρια.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το