Τοπικά

Ξανά στο επίκεντρο το υδατοδρόμιο – Στην επικαιροποίηση της μελέτης για την αδειοδότηση θα προχωρήσει ο ΟΛΒ

Στην επικαιροποίηση της μελέτης για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου στον Βόλο θα προχωρήσει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί ένα είδος μεταφοράς που στην Ελλάδα θα έπρεπε να είχε ήδη αναβαθμιστεί.
Τον ΟΛΒ τον ενδιαφέρουν η ανάπτυξη υδατοδρομίων στη Σκιάθο, τη Σκόπελο, την Αλόννησο και την Αθήνα, ώστε να υπάρχουν συνδέσεις και πτήσεις σε τακτική βάση.

Ο πρόεδρος του ΟΛΒ κ. Σωκράτης Αναγνώστου μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» της εφημερίδας «Θεσσαλία» μέσα από την ηλεκτρονική έκδοση www.e-thessalia.gr, τόνισε πως «θέλουμε να ξαναδούμε το θέμα με τα υδροπλάνα. Υπάρχει μια μελέτη που θα την επικαιροποιήσουμε με βάση τον νέο νόμο και εντός των ημερών θα αναθέσουμε τη σύνταξή της, προκειμένου να αδειοδοτηθεί το υδατοδρόμιο του λιμανιού μας. Το υδατοδρόμιο χρησιμοποιήθηκε πριν κάποια χρόνια και με τον νέο νόμο ήρθε αυτή η άδεια. Τώρα υπάρχει νέος νόμος και χρειάζονται νέες προδιαγραφές. Βέβαια θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να υπάρξει υδατοδρόμιο και στην Αθήνα, ώστε να πραγματοποιούνται καθημερινές πτήσεις, ενώ επίσης σημαντικό είναι να λειτουργήσουν υδατοδρόμια και στα τρία νησιά των Βορείων Σποράδων. Η αδειοδότηση σημαίνει ότι θα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας, χώρος για την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών, διαδικασία για τον έλεγχο των αποσκευών. Αυτή τη στιγμή η εκτίμηση για τη χωροθέτηση για το υδατοδρόμιο του Βόλου είναι στην κεντρική προβλήτα προς την αριστερή πλευρά, εκεί που υπάρχει ένα οίκημα. Αλλά θα δούμε και από τη νέα μελέτη τι θα προκύψει, καθώς μπορεί να απαιτηθούν μεγαλύτεροι χώροι. Ο διαγωνισμός για τη μελέτη έχει γίνει, υπάρχουν ενδιαφερόμενοι και μόλις συνταχθεί, θα κατατεθεί ο φάκελος στο υπουργείο Ναυτιλίας για την να πάρουμε την άδεια».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως «υπάρχουν δύο εταιρείες που ασχολούνται με τα υδατοδρόμια και προσπαθούν να δημιουργηθούν τέτοιες υποδομές. Το γνωρίζω από τότε που ήμουν αντιπρόεδρος του ΟΛΒ. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλές νησιωτικές περιοχές και θα έπρεπε να είχε αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο υδατοδρομίων. Η Ελλάδα αντί να κατασκευάζει αεροδρόμια, θα μπορούσε να είχε αναπτύξει τα υδατοδρόμια και να αξιοποιήσει τα υδροπλάνα».
Υδροπλάνα είχαν πετάξει από το Βόλο προς τις Σποράδες πριν περίπου δέκα χρόνια και από τότε δεν υπήρξε αντίστοιχη δραστηριότητα.

Share

Πρόσφατα άρθρα

«Αντίο»

Το τελευταίο «αντίο» στην μαχήτρια του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας, Σμαρώ Λεφούση, είπε χθες το ΚΚΕ…

13 Μαρτίου 2024

Αρχίζει…

Από αύριο αρχίζει η υποβολή των αιτήσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024», που…

13 Μαρτίου 2024

Ζ. Μακρή με Δ. Φραγκάκη για την ενίσχυση του τουρισμού στην Μαγνησία

Η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε μία…

13 Μαρτίου 2024

«Το Μεγάλο Μονοπάτι του Πηλίου» στον Λαύκο

Συνεχίζεται το πρόγραμμα συναντήσεων & Ανταλλαγής Απόψεων, που ξεκίνησε από την Πορταριά, της Επιτροπής Λειτουργίας…

13 Μαρτίου 2024

Μήλα

Το τελευταίο διάστημα διεξάγεται συζήτηση για τις ελληνοποιήσεις αγροτικών προϊόντων και την οικονομική επίδραση που…

13 Μαρτίου 2024

Ανησυχία στη Φουκουγιάμα για γάτα που έπεσε μέσα σε δεξαμενή με τοξικά χημικά και αγνοείται

Αναστάτωση έχει προκαλέσει σε μια ιαπωνική πόλη ένα περιστατικό που θα μπορούσε να είναι βγαλμένο…

13 Μαρτίου 2024