Τοπικά

Ξανά στο επίκεντρο το υδατοδρόμιο – Στην επικαιροποίηση της μελέτης για την αδειοδότηση θα προχωρήσει ο ΟΛΒ

Στην επικαιροποίηση της μελέτης για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου στον Βόλο θα προχωρήσει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί ένα είδος μεταφοράς που στην Ελλάδα θα έπρεπε να είχε ήδη αναβαθμιστεί.
Τον ΟΛΒ τον ενδιαφέρουν η ανάπτυξη υδατοδρομίων στη Σκιάθο, τη Σκόπελο, την Αλόννησο και την Αθήνα, ώστε να υπάρχουν συνδέσεις και πτήσεις σε τακτική βάση.

Ο πρόεδρος του ΟΛΒ κ. Σωκράτης Αναγνώστου μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» της εφημερίδας «Θεσσαλία» μέσα από την ηλεκτρονική έκδοση www.e-thessalia.gr, τόνισε πως «θέλουμε να ξαναδούμε το θέμα με τα υδροπλάνα. Υπάρχει μια μελέτη που θα την επικαιροποιήσουμε με βάση τον νέο νόμο και εντός των ημερών θα αναθέσουμε τη σύνταξή της, προκειμένου να αδειοδοτηθεί το υδατοδρόμιο του λιμανιού μας. Το υδατοδρόμιο χρησιμοποιήθηκε πριν κάποια χρόνια και με τον νέο νόμο ήρθε αυτή η άδεια. Τώρα υπάρχει νέος νόμος και χρειάζονται νέες προδιαγραφές. Βέβαια θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να υπάρξει υδατοδρόμιο και στην Αθήνα, ώστε να πραγματοποιούνται καθημερινές πτήσεις, ενώ επίσης σημαντικό είναι να λειτουργήσουν υδατοδρόμια και στα τρία νησιά των Βορείων Σποράδων. Η αδειοδότηση σημαίνει ότι θα υπάρχουν κανόνες ασφαλείας, χώρος για την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών, διαδικασία για τον έλεγχο των αποσκευών. Αυτή τη στιγμή η εκτίμηση για τη χωροθέτηση για το υδατοδρόμιο του Βόλου είναι στην κεντρική προβλήτα προς την αριστερή πλευρά, εκεί που υπάρχει ένα οίκημα. Αλλά θα δούμε και από τη νέα μελέτη τι θα προκύψει, καθώς μπορεί να απαιτηθούν μεγαλύτεροι χώροι. Ο διαγωνισμός για τη μελέτη έχει γίνει, υπάρχουν ενδιαφερόμενοι και μόλις συνταχθεί, θα κατατεθεί ο φάκελος στο υπουργείο Ναυτιλίας για την να πάρουμε την άδεια».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως «υπάρχουν δύο εταιρείες που ασχολούνται με τα υδατοδρόμια και προσπαθούν να δημιουργηθούν τέτοιες υποδομές. Το γνωρίζω από τότε που ήμουν αντιπρόεδρος του ΟΛΒ. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με πολλές νησιωτικές περιοχές και θα έπρεπε να είχε αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο υδατοδρομίων. Η Ελλάδα αντί να κατασκευάζει αεροδρόμια, θα μπορούσε να είχε αναπτύξει τα υδατοδρόμια και να αξιοποιήσει τα υδροπλάνα».
Υδροπλάνα είχαν πετάξει από το Βόλο προς τις Σποράδες πριν περίπου δέκα χρόνια και από τότε δεν υπήρξε αντίστοιχη δραστηριότητα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο

Μοιραστείτε το