Τοπικά

Βράβευση Βολιωτών για καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές

Το πανελλαδικό βραβείο στον τομέα «Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία» έλαβαν οι δύο Βολιώτες εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ευτυχία Πλακαρού και Δημήτρης Αίσωπος, οι οποίοι με το καινοτόμο έργο τους μύησαν τους μαθητές στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου, δίνοντας έμφαση στην πολιτιστική ιδιαιτερότητα.
Με ευρεία συμμετοχή και περισσότερους από 400 εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 18 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής τα Education Leaders Awards 2018 powered by RDC Infromatics. Στην τελετή απονομής, ανακοινώθηκαν οι νικητές των βραβείων.

H εργασία των Βολιωτών εκπαιδευτικών Δημήτρη Αίσωπου και Ευτυχίας Πλακαρού με τίτλο «Digital & social skills-Inclusion» βραβεύτηκε την Παρασκευή 18 Μαΐου στην κατηγορία Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία με βραβείο Education Leaders Awards 2018.
Την κριτική επιτροπή αποτελούσαν εκπαιδευτικοί, εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί και εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων με πρόεδρο την κ. Άννα Διαμαντοπούλου.
Οι Βολιώτες εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι αισθάνονται πολύ περήφανοι για τη διάκριση και βράβευσή τους.
Είναι και οι δυο Teachers4europe με πολυετή δράση και πολλές διακρίσεις.
Ο Δημήτρης Αίσωπος είναι ειδικός παιδαγωγός και υπηρετεί στο τμήμα Ένταξης του Δημοτικού Σχολείου Ευξεινούπολης και η Ευτυχία Πλακαρού είναι δασκάλα και υπηρετεί στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου.

Η εργασία βραβεύτηκε στον τομέα Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία που αφορούσε καινοτόμο έργο ή πρωτοβουλία που έχει βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία των διδασκόμενων, με θετικό αντίκτυπο στην ακαδημαϊκή καθημερινότητα ή στην προσωπική ζωή τους.
Η εργασία των Βολιωτών εκπαιδευτικών, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, είχε σκοπό την προετοιμασία όλων των μαθητών για ένα απαιτητικό και ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικό περιβάλλον. Επίσης, επιδίωκε τη στήριξη και ενίσχυση των δεσμών κοινωνικού – οικογενειακού περιβάλλοντος με το σχολείο, ένα ανοιχτό σχολείο για όλους, ενδυναμώνοντας τις σχέσεις ασφάλειας και εμπιστοσύνης, στην κατεύθυνση των ίσων ευκαιριών και της διά βίου μάθησης και εξέλιξης. Η προσέγγιση έγινε με ποικίλες βιωματικές δράσεις και τη χρήση νέων τεχνολογιών.
Οι μαθητές ασχολήθηκαν με τις νέες τεχνολογίες, το διαδίκτυο και την ασφαλή του χρήση, με θεατρικό παιχνίδι με θέμα την πολιτιστική ιδιαιτερότητα και την ενσυναίσθηση. Έπαιξαν ρόλους και ανέλαβαν πρωτοβουλίες επιλέγοντας μεθόδους ερευνητικής επίλυσης προβλημάτων.

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Βαρύ το «καλάθι» της εφορίας: Όλες οι υποχρεώσεις των φορολογούμενων μέχρι το τέλος του 2023

Καθώς πλησιάζει το τέλος του χρόνου οι πολίτες έρχονται αντιμέτωποι με το βαρύ το «καλάθι»…

26 Δεκεμβρίου 2023

Έκλεψαν καμπάνες από εκκλησία – Χωρίς καμπανοκρουσίες η λειτουργία των Χριστουγέννων

Απίστευτο περιστατικό κλοπής στην Αχαΐα, καθώς άγνωστοι έκλεψαν δύο καμπάνες από εκκλησία στον Ερύμανθο. Σύμφωνα…

26 Δεκεμβρίου 2023

Η Χεζμπολάχ επιτέθηκε στην ελληνορθόδοξη εκκλησία της Αγίας Μαρίας, σύμφωνα με τον στρατό

Η Χεζμπολάχ επιτέθηκε στην ελληνορθόδοξη εκκλησία της Αγίας Μαρίας του Ικρίτ στο βόρειο Ισραήλ, σύμφωνα…

26 Δεκεμβρίου 2023

Crown: Ο ηθοποιός της σειράς Ντόμινικ Γουέστ αποκάλυψε γιατί δεν μιλάει πια με τον πρίγκιπα Χάρι

Ο Ντόμινικ Γουέστ, που παίζει στο «Crown», και ο πρίγκιπας Χάρι δεν επικοινωνούν πια και…

26 Δεκεμβρίου 2023

Σχεδόν 21.000 οι νεκροί στη Γάζα – Nετανιάχου: Οι επιχειρήσεις θα ενταθούν

Το υπουργείο Υγείας της παλαιστινιακής Χαμάς ανακοίνωσε σήμερα πως οι ισραηλινές στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Λωρίδα…

26 Δεκεμβρίου 2023

Βασίλης Καρράς: Μέχρι αργά το βράδυ το λαϊκό προσκύνημα – Καταφθάνουν πούλμαν με θαυμαστές του

Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης στον Ιερό Ναό της Του Θεού Σοφίας στη Θεσσαλονίκη τελέστηκε η…

26 Δεκεμβρίου 2023