Βαθύτερα το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν τα νοικοκυριά για τις αγορές τους από το σούπερ μάρκετ. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία μετρήσεων της εταιρείας ανάλυσης αγοράς Nielsen IQ για το σύνολο του 2023 είναι ενδεικτικά της κατάστασης που επικρατεί στην ελληνική αγορά με τον κύκλο εργασιών των σούπερ μάρκετ να σπάει το φράγμα των 13,05 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% έναντι του 2022. Τα νοικοκυριά δαπάνησαν 1,05 δισ. ευρώ παραπάνω σε σχέση με το 2022 για να αγοράσουν τα ίδια προϊόντα. Και πού είσαι ακόμα; Μέσα στον Φεβρουάριο έρχονται νέες ανατιμήσεις σε σχεδόν 200 προϊόντα των σούπερ μάρκετ.
Λ.Α.
Μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας με…
Ελάχιστο το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις χειμερινές εκπτώσεις, κάτι που αποτυπώνεται στην κίνηση της…
Το κρυφτούλι αναμένεται να παίξουν τις προσεχείς ημέρες οι αγρότες του Αλμυρού με την Αστυνομία,…
Κατηγορίες απαγγέλθηκαν σε μια Ταϊλανδέζα για παράνομη κατοχή ενός μικρού λιονταριού, ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία…
Με στόχο το άνοιγμα στην ισπανική τουριστική αγορά ο Δήμος Σκιάθου έκανε σειρά συναντήσεων στο…
Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση με τον θάνατο ενός 47χρονου Ρουμάνου στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με…