Ελλάδα

Τρένα: Εμπορική αμαξοστοιχία επιχείρησε να κινηθεί δίχως άδεια σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα – Την εμπόδισαν μηχανοδηγοί

Χωρίς να έχει αποφασιστεί το οριστικό σχέδιο επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών και ενώ δεν έχει επέλθει ακόμα συμφωνία κυβέρνησης και σιδηροδρομικών για τις προϋποθέσεις και τους όρους ασφαλείας, με τους οποίους θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, εμπορευματική αμαξοστοιχία επιχείρησε να αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη το πρωί της Δευτέρας προφανέστατα εν γνώσει και με την άδεια του ΟΣΕ.

Άδεια από το ΟΣΕ – Το εμπόδισαν μηχανοδηγοί

Το περιστατικό κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί, ενώ το δρομολόγιο ακυρώθηκε με παρέμβαση του Σωματείου τους. Και ενώ το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης έχει στραφεί στους όρους ασφαλούς μετακίνησης στον κλάδο των μεταφορών, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενηδούνιας, ουσιαστικά επιχειρήθηκε η δρομολόγηση του τρένου σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα του δικτύου.

«Χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου. Η παρέμβαση του Σωματείου μας καταλυτική, το δρομολόγιο ακυρώθηκε», αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτησή του.

Θα περνούσε από μη τηλεδιοικούμενα σημεία
Πηγές του Οργανισμού επεσήμαιναν στο «Εθνος», ότι το δίκτυο στο τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας – Ειδομένη είναι έτοιμο, ενώ και η απεργία του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ έχει σταματήσει. Ωστόσο, οι μηχανοδηγοί επιμένουν ότι το δρομολόγιο θα διερχόταν από σημεία μη τηλεδιοικούμενα, ενώ έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστός ο προορισμούς της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο εξωτερικό.

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει διαφανεί από την έως τώρα διαχείριση της κατάστασης, η ανακοίνωση επανέναρξης σιδηροδρομικών δρομολογίων ακόμα και αν αυτή είναι σταδιακή και δεν αφορά το σύνολο του προγράμματος, θα είναι κεντρική.

Άλλωστε η δεύτερη συνάντηση του υπουργού Επικρατείας με αρμοδιότητες μεταφορών, Γιώργου Γεραπετρίτη, ολοκληρώθηκε μόλις πριν λίγη ώρα, ενώ δεν είχε καν ξεκινήσει την ώρα που επιχειρήθηκε να αναχωρήσει η εμπορευματική αμαξοστοιχία.

Το περιστατικό καταδεικνύει, πάντως, τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση των εμπορικων δρομολογίων, τα οποία διέπονται από υψηλότατες ρήτρες στα συμβόλαιά τους.

Πηγή: Έθνος

Share

Πρόσφατα άρθρα

Πρόβλημα επιβίωσης για τους ελαιοπαραγωγούς της Μαγνησίας

Πρόβλημα επιβίωσης αντιμετωπίζουν φέτος οι ελαιοπαραγωγοί της Μαγνησίας, λόγω της ακαρπίας και των ζημιών που…

7 Δεκεμβρίου 2023

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας των διδύμων 20χρονων που σκοτώθηκαν μαζί με την ξαδέρφη τους

Μια ανάρτηση που ραγίζει καρδιές έκανε ο πατέρας των δύο 20χρονων κοριτσιών από το Καστράκι…

7 Δεκεμβρίου 2023

Εντυπωσίασε στα “Αλεξάνδρεια 2023” ο ΟΕΑ/ΝΑΒ

Εξαιρετική παρουσία είχε η κολυμβητική ομάδα του ΟΕΑ/ΝΑΒ στα «Αλεξάνδρεια 2023» που πραγματοποιήθηκαν στο Ποσειδώνιο…

7 Δεκεμβρίου 2023

Προκηρύσσεται η θέση παθολόγου ογκολόγου στο Αχιλλοπούλειο Γ.Ν. Βόλου – Διαβεβαίωση του υφυπουργού Μ. Θεμιστοκλέους στον Χ. Μπουκώρο

Μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 2023 το αργότερο, θα προκηρυχτεί εκτός των άλλων θέσεων, σε κάθε…

7 Δεκεμβρίου 2023

Η ΔΑΣ ΟΤΑ για την απεργία των εργαζομένων στους Δήμους στις 14 Δεκεμβρίου

  Η ΔΑΣ ΟΤΑ για την απεργία των εργαζομένων στους Δήμους στις 14 Δεκεμβρίου αναφέρει…

7 Δεκεμβρίου 2023

Στο WRising Star ο Ολυμπιακός

Δεύτερη αγωνιστική το Σαββατοκύριακο στο ραντεβού των οκτώ κορυφαίων ελληνικών ομάδων σε επίπεδο νεανίδων στο…

7 Δεκεμβρίου 2023