Ελλάδα

Τρένα: Εμπορική αμαξοστοιχία επιχείρησε να κινηθεί δίχως άδεια σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα – Την εμπόδισαν μηχανοδηγοί

Χωρίς να έχει αποφασιστεί το οριστικό σχέδιο επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών και ενώ δεν έχει επέλθει ακόμα συμφωνία κυβέρνησης και σιδηροδρομικών για τις προϋποθέσεις και τους όρους ασφαλείας, με τους οποίους θα ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια, εμπορευματική αμαξοστοιχία επιχείρησε να αναχωρήσει από τη Θεσσαλονίκη το πρωί της Δευτέρας προφανέστατα εν γνώσει και με την άδεια του ΟΣΕ.

Άδεια από το ΟΣΕ – Το εμπόδισαν μηχανοδηγοί

Το περιστατικό κατήγγειλαν οι μηχανοδηγοί, ενώ το δρομολόγιο ακυρώθηκε με παρέμβαση του Σωματείου τους. Και ενώ το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης έχει στραφεί στους όρους ασφαλούς μετακίνησης στον κλάδο των μεταφορών, όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενηδούνιας, ουσιαστικά επιχειρήθηκε η δρομολόγηση του τρένου σε μη τηλεδιοικούμενο τμήμα του δικτύου.

«Χωρίς να έχει δοθεί καμία επιπλέον οδηγία ή διευκρίνιση, ο ΟΣΕ σήμερα έδινε άδεια να κυκλοφορήσουν εμπορικά τρένα σε μη τηλεδιοικούμενο μέρος του δικτύου. Η παρέμβαση του Σωματείου μας καταλυτική, το δρομολόγιο ακυρώθηκε», αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτησή του.

Θα περνούσε από μη τηλεδιοικούμενα σημεία
Πηγές του Οργανισμού επεσήμαιναν στο «Εθνος», ότι το δίκτυο στο τμήμα Πλατύ – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας – Ειδομένη είναι έτοιμο, ενώ και η απεργία του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΣΕ έχει σταματήσει. Ωστόσο, οι μηχανοδηγοί επιμένουν ότι το δρομολόγιο θα διερχόταν από σημεία μη τηλεδιοικούμενα, ενώ έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστός ο προορισμούς της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο εξωτερικό.

Σε κάθε περίπτωση, όπως έχει διαφανεί από την έως τώρα διαχείριση της κατάστασης, η ανακοίνωση επανέναρξης σιδηροδρομικών δρομολογίων ακόμα και αν αυτή είναι σταδιακή και δεν αφορά το σύνολο του προγράμματος, θα είναι κεντρική.

Άλλωστε η δεύτερη συνάντηση του υπουργού Επικρατείας με αρμοδιότητες μεταφορών, Γιώργου Γεραπετρίτη, ολοκληρώθηκε μόλις πριν λίγη ώρα, ενώ δεν είχε καν ξεκινήσει την ώρα που επιχειρήθηκε να αναχωρήσει η εμπορευματική αμαξοστοιχία.

Το περιστατικό καταδεικνύει, πάντως, τις ασφυκτικές πιέσεις που δέχεται ο ΟΣΕ και η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση των εμπορικων δρομολογίων, τα οποία διέπονται από υψηλότατες ρήτρες στα συμβόλαιά τους.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το