Δυσαρεστημένη αναγνώστρια της «Θ» από συμπεριφορά υπαλλήλου γνωστής τράπεζας στον Βόλο. Όπως ανέφερε η αναγνώστρια, λόγω του ότι εργάζεται, καλούσε την τράπεζα για να κλείσει κάποιο ραντεβού, ωστόσο δεν απαντούσε κανείς. Μεταβαίνοντας στην τράπεζα κάποια στιγμή που είχε κενό, η υπάλληλος της απάντησε ότι πρέπει να καλέσει. Όταν εκείνη της είπε ότι καλεί, δεν απαντά κανείς κι αν μπορεί κάποιος να την εξυπηρετήσει γιατί εργάζεται ή να της κλείσουν από εκεί ένα ραντεβού η υπάλληλος, σύμφωνα με την αναγνώστρια, της απάντησε ότι δεν γίνεται κι ότι δεν υπάρχει υπάλληλος να την εξυπηρετήσει. Η αναγνώστρια έφυγε μένοντας στα «κρύα του λουτρού» από τη συμπεριφορά και κάλεσε σε άλλο παράρτημα της τράπεζας στον Βόλο για να εξυπηρετηθεί.
ΑΝ.Φ.
Παραπολιτικά
Συμπεριφορά
![](https://i0.wp.com/e-thessalia.gr/wp-content/uploads/2014/06/og_img_2019.png?fit=840%2C382&ssl=1)
Προηγούμενο ΆρθροΆνδρας εντοπίστηκε νεκρός σε υπόγειο – Τι εξετάζουν οι Αρχές