Τοπικά

Πρόγραμμα επιμόρφωσης «Εφαρμογή Παρεμβάσεων για την Αντιμετώπιση των Συμπεριφορικών & Συναισθηματικών Δυσκολιών των Μαθητών στη Σχολική Τάξη»

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σε συνεργασία με το Τμήμα Εφαρμοσμένης & Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Northeastern των Η.Π.Α., θα υλοποιήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο:

«Εφαρμογή Παρεμβάσεων για την Αντιμετώπιση των Συμπεριφορικών & Συναισθηματικών Δυσκολιών των Μαθητών στη Σχολική Τάξη».

Το ανωτέρω πρόγραμμα επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας τριάντα (30) ωρών, χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Ωνάση και προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους/τις επιμορφωμένους/ες.

Η Τελετή Έναρξης του Επιμορφωτικού Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 και ώρα 9:30 π.μ. στο Αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας ΤΕΕ (2ας Νοεμβρίου & Ξενοφώντος-Βόλος).

Η παρούσα εκδήλωση αποτελεί παράδειγμα έμπρακτης συνεργασίας μεταξύ Αμερικάνικων Πανεπιστημίων και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στοχεύει σε ένα επίκαιρο θέμα στο οποίο έχει δώσει μέγιστη προτεραιότητα η επίσημη Ελληνική πολιτεία. Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης προσφέρεται σε όλους τους Επίσημους Εκπαιδευτικούς Φορείς (π.χ. Συμβούλους Εκπαίδευσης, Ψυχολόγους που υποστηρίζουν σχολικές μονάδες κ.α.) καθώς και εν Ενεργεία Εκπαιδευτικούς της πληγείσας περιοχής της Θεσσαλίας.

Θεματικές Ενότητες Προγράμματος Επιμόρφωσης:
1. ΠολυΕπίπεδα Συστήματα Παροχής Υποστήριξης για Μαθητές με Συμπεριφορικές & Συναισθηματικές Δυσκολίες
• Βασικές αρχές ΠολυΕπίπεδων Συστημάτων (π.χ. έμφαση στην πρόληψη; Έμφαση στην επίλυση προβλημάτων; θετική συμπεριφορική υποστηρικτική παρέμβαση (PBIS)
• Δομή Πολυ ΠολυΕπίπεδων Συστημάτων (3 επίπεδα; παρεμβάσεις που περιλαμβάνονται σε κάθε επίπεδο)
• Είδη Παρεμβάσεων σε κάθε Επίπεδο (προληπτικές παρεμβάσεις; στοχευμένες παρεμβάσεις; εξατομικευμένες παρεμβάσεις)
2. Στρατηγικές Παρέμβασης (Σχολική Τάξη) 1ου Επιπέδου των ΠολυΕπίπεδων Συστημάτων Υποστήριξης
• Καθολικός προσυμπτωματικός έλεγχος σε επίπεδο τάξης
• Παρουσίαση, χρήση σε εφαρμοσμένες περιπτώσεις και βαθμολόγηση της Ενιαίας Κλίμακας Αξιολόγησης και Παρέμβασης σε Επίπεδο Τάξης-Ελληνική Έκδοση (ITRF-GR)
• Εφαρμοσμένες στρατηγικές πρόληψης στη σχολική τάξη (π.χ. κανόνες, ρουτίνες, μεταβάσεις, σύστημα ανταλλάξιμων αμοιβών, αυτό-διαχείριση της συμπεριφοράς, διορθωτικές υποδείξεις εκπαιδευτικού, συστήματα συνεπειών και επίπεδα επιβραβεύσεων)
3. Στρατηγικές Παρέμβασης (Σχολική Τάξη) και Στόχοι 2ου Επιπέδου των ΠολυΕπίπεδων Συστημάτων Υποστήριξης
• Εφαρμογή Παρεμβάσεων Αντιμετώπισης, βάσει των συλλεχθέντων δεδομένων αξιολόγησης
• Παρακολούθηση Αποτελεσμάτων Εφαρμογής συγκεκριμένων Παρεμβάσεων & Επαναπροσδιορισμός περιεχομένου και στρατηγικών
• Διδασκαλία στοχευμένων κοινωνικών δεξιοτήτων σε συγκεκριμένες ομάδες μαθητών
• Εφαρμογή συνεργατικών παρεμβάσεων αντιμετώπισης (CICO)

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το