Τοπικά

Πέντε Κινέζοι στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου- Μαθητές και από Αλβανία, Βουλγαρία

Στους πέντε έχουν ανέλθει πλέον οι μαθητές από την Κίνα, οι οποίοι βρήκαν καταφύγιο απόκτησης γνώσης και εκπαίδευσης στο 9ο Δημοτικό Βόλου. Πέρυσι οι Κινέζοι μαθητές ήταν τέσσερις, ενώ από τη φετινή σχολική χρονιά προστέθηκε ακόμη ένας.

 
Το σχολείο που βρίσκεται στην περιοχή των Παλαιών, αποκτά πλέον πολυπολιτισμική διάσταση, καθώς εκεί φοιτούν μαθητές και από τη Βουλγαρία, την Αλβανία, με τη διευθύντρια του Δημοτικού κ. Μαρία Διούδη να επισημαίνει πως στόχος μας είναι η διάδοση της γνώσης και της μόρφωσης σε όλα τα παιδιά.
Στο Δημοτικό λειτουργούν όλες εκείνες οι δομές που μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία, όπως το Ολοήμερο Σχολείο.
Μάλιστα το 9ο Δημοτικό ίσως να είναι από τα ελάχιστα σχολεία στη Μαγνησία, όπου περίπου το 50% των μαθητών φοιτά στο ολοήμερο σχολείο δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο ιδιαίτερη εμπιστοσύνη στον συγκεκριμένο θεσμό.

 
Πιο συγκεκριμένα από τους 145 μαθητές οι 73 παρακολουθούν το ολοήμερο σχολείο. Μάλιστα πέρυσι οι μαθητές στο ολοήμερο άγγιζαν τους 110, αριθμός εντυπωσιακός.
Η διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Διούδη επισήμανε πως οι μαθητές από την Κίνα που φοιτούν στο σχολείο, ανέρχονται πλέον στους πέντε. Πέρυσι ήταν τέσσερις και από φέτος εγγράφηκε ακόμη ένας μαθητής που φοιτά στην Α’ Τάξη. Το ενδιαφέρον είναι πως οι τέσσερις μαθητές που εγγράφηκαν πέρυσι, ενώ δεν γνώριζαν καθόλου την ελληνική γλώσσα, τελικά μέσα από διάφορες διδακτικές μεθόδους, το μεράκι των δασκάλων, την αξιοποίηση διδακτικών εργαλείων και την ενεργοποίηση του σχολείου κατορθώθηκε και πλέον βρίσκονται σε ένα καλό επίπεδο εκμάθησης της ελληνικής και προσαρμογής στην τάξη.

 
Οι Κινέζοι μαθητές εντάσσονται στο ελληνικό εκπαιδευτικό περιβάλλον χωρίς να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη στήριξη από το υπουργείο Παιδείας για αυτές τις περιπτώσεις μαθητών.
Στο 9ο Δημοτικό αναμένονται να υλοποιηθούν και φέτος διάφορες εθελοντικές δράσεις μέσα από τη συνεργασία διδασκόντων, γονέων, αρμόδιων φορέων, τάση που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια και τα αποτελέσματα είναι ορατά τόσο στον αύλειο χώρο και στο διδακτήριο, όσο και στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το