Τοπικά

Ο ΣΒΘΣΕ πραγματοποίησε την 19η ετήσια επιχειρηματική επιμορφωτική συνάντηση στην Αράχωβα

Με εξαιρετική επιτυχία και με μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων επιχειρηματιών και στελεχών, πραγματοποιήθηκε για άλλη μία χρονιά η 19η Ετήσια Επιχειρηματική Επιμορφωτική Συνάντηση Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος ΣΒΘΣΕ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου ΑΙΓΛΗ στην Αράχωβα, το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023.

Σε μία πολύ ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα, τα υψηλόβαθμα στελέχη και οι επιχειρηματίες-μέλη του Συνδέσμου είχαν την ευκαιρία να λάβουν γνώσεις και εκπαίδευση πάνω σε επίκαιρα θέματα, αλλά και να ανταλλάξουν απόψεις για ζητήματα που απασχολούν τη βιομηχανία και το ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Το κεντρικό θέμα της εκδήλωσης είχε τίτλο:

«Ψηφιακή Εποχή και Τεχνητή Νοημοσύνη: Προκλήσεις – Ευκαιρίες – Κίνδυνοι»

Το 1ο Μέρος της εκδήλωσης άνοιξε με τον χαιρετισμό του Προέδρου Δ.Σ. του ΣΒΘΣΕ κ. Αθανάσιου Συριανού και συνεχίστηκε με την παρουσίαση του κ. Πήτερ Οικονομίδη, Brand Strategist Felix BNI, ο οποίος πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο, «Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις».

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

«Ζούμε σε έναν κόσμο συνεχών, συχνά εκρηκτικών, αλλαγών. Έναν κόσμο που απαιτεί δύο φαινομενικά αντικρουόμενα χαρακτηριστικά – συνέπεια και ευελιξία. Ευελιξία που επιτρέπει συνεχή καινοτομία. Συνέπεια που επιτρέπει ένα αμετάβλητο, σταθερό ήθος.»

Ο κ. Πήτερ Οικονομίδης περιέγραψε το brand ως μια γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Μίλησε για την ανάγκη να προβλέψουμε το μέλλον, να δώσουμε στους ανθρώπους αυτό που θέλουν πριν αντιληφθούν ότι το θέλουν. Με άλλα λόγια, να δημιουργήσουμε το μέλλον.

Όπως είπε, «αν δεν το κάνεις εσύ, κάποιος άλλος θα το κάνει».

Επεξήγησε αυτό το σημείο, υπενθυμίζοντάς μας πως η ψηφιακή φωτογραφία αντικατέστησε την Kodak και πώς η Google αντικατέστησε την Εγκυκλοπαίδεια Brittanica.

Προέτρεψε όλους να ονειρεύονται, να σκέφτονται και να δρουν χωρίς όρια, δηλώνοντας: «Dream big, think big and act big».

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούμε το μέλλον»

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση του κ. Γιάννη Κρασονικολάκη, (BSc, MSc, FHEA, PhD) Head of Applied Intelligence and Predictive Analytics της Grant Thornton, ο οποίος πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο “Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Ελληνικών Επιχειρήσεων”, ένα θέμα που αφορά όχι μόνο στην τεχνολογική εξέλιξη αλλά και στη βαθιά αναδιάρθρωση του επιχειρείν στη σύγχρονη εποχή.

Ο Δρ. Γιάννης Κρασονικολάκης βασίστηκε στην πανελλαδική έρευνα της Grant Thornton, και συγκεκριμένα ανέφερε:

«η έρευνα εστιάζει στις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και τις στρατηγικές για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν μέσα στο ψηφιακό περιβάλλον. Καταγράφοντας τον παλμό των ελληνικών επιχειρήσεων, μπορούμε όχι μόνο να κατανοήσουμε καλύτερα τις σημερινές ανάγκες τους και τους μελλοντικούς τους στόχους, αλλά να χαρτογραφήσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την πορεία που θα ακολουθήσει η αγορά τα επόμενα χρόνια και τις νέες απαιτήσεις που θα προκύψουν μακροπρόθεσμα».

Το 2ο Μέρος της εκδήλωσης ξεκίνησε με την παρουσίαση του κ. Παναγιώτη Τσιώλη, Partner σε Υπηρεσίες Χρηματοοικονομικών Συμβουλών & Υποστήριξης Συναλλαγών στην Ernst & Young (EY), αναλύοντας το θέμα «Εξαγορές στην Πράξη».

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

«Η Ελλάδα διανύει μια περίοδο οικονομικής ανάκαμψης με έντονα θετικές επιδόσεις στην ευρωζώνη, βελτιώνοντας σημαντικά την εικόνα της στη διεθνή επενδυτική κοινότητα και ανοίγοντας νέες ευκαιρίες για επενδυτές». Επιπλέον, τόνισε: «Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο το 2022, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ, με αυξημένο ενδιαφέρον από νέα Private equity και family offices, τόσο εγχώρια όσο και διεθνή, για μεσαίου μεγέθους εταιρείες». Τέλος, αναλύοντας τι αναζητούν οι επενδυτές, επεσήμανε τα διαφορετικά προφίλ και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στις συναλλαγές/εξαγορές με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και τις κινήσεις/ στρατηγικές που αν εφαρμόσουν οι μέτοχοι θα επιφέρουν τη μεγαλύτερη αξία/οφέλη σε μια πιθανή πώληση ή εξαγορά.

Στο τέλος υπήρξε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εισηγητών και των συμμετεχόντων.

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το