Τοπικά

Ο Νίκος Χαυτούρας για εκβαθύνσεις στο λιμάνι του Βόλου και για οδική σύνδεση Βόλου Φάρσαλα Καρδίτσα

 

Με ερωτήσεις του στο περιφερειακό συμβούλιο ο σύμβουλος της παράταξης «Ενωμένοι Θεσσαλοί» κ. Νίκος Χαυτούρας απηύθυνε ερωτήσεις σχετικά με τις εκβαθύνσεις στο λιμάνι του Βόλου και για οδική σύνδεση Βόλου Φάρσαλα Καρδίτσα

Όπως ανέφερε:
Θέμα : Γιατί καθυστερεί η εκβάθυνση του λιμανιού του Βόλου.
«Χάθηκε» το καλοκαίρι για τις επισκέψεις των κρουαζιερόπλοιων στο Βόλο.

Οι καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου μετέφεραν χιλιάδες τόνους φερτών υλικών μέσα στο Λιμάνι του Βόλου .Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβει σημαντικά ο πυθμένας της θάλασσας και να μειωθούν δραματικά τα βάθη στις προβλήτες 2 και 3 του Λιμανιού.
Την ίδια στιγμή έχουν περιοριστεί λόγω της ανόδου του βυθού τα περιθώρια ελιγμών των πλοίων μέσα στο Λιμάνι.
Ήδη τους τελευταίους οκτώ μήνες μεγάλα πλοία με ανάλογο βύθισμα δεν μπορούν προσεγγίσουν το Λιμάνι .
Πολλά φορτηγά πλοία δεν μπορούν να φορτοεκφορτώσουν στις λιμενικές εγκαταστάσεις.
Ταυτόχρονα μεγάλα κρουαζιερόπλοια που έδεναν κάθε καλοκαίρι στο λιμάνι του Βόλου ανακοίνωσαν αλλαγή των δρομολογών τους. Ενώ είχε αρχικά προγραμματιστεί μονοήμερη παραμονή στο λιμάνι του Βόλου , αυτή ματαιώθηκε.
Αν και έχουν περάσει οκτώ μήνες γιατί δεν έγινε κανένα έργο εκβάθυνσης στο Λιμάνι?
Ερωτάται ο Περιφερειάρχης σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί για να γίνει η εκβάθυνση του Λιμανιού?
Γιατί η περιφέρεια Θεσσαλίας θεωρεί δικαιολογημένη την καθυστέρηση των Υπηρεσιών της Πολιτείας σε ένα τόσο απαραίτητο έργο για την τουριστική και οικονομική δραστηριότητα της πόλης του Βόλου.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Θέμα : Οδική Σύνδεση Βόλου Φάρσαλα Καρδίτσα με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Σύνδεση Βόλου με τον Ε65

Πρόσφατα ο πρωθυπουργός εγκαινίασε τμήμα ενός από τους βασικότερους οδικούς άξονες της χώρας μας που ενώνει την δυτική Θεσσαλία με την πρωτεύουσα και την εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, τον περίφημο Ε65.
Την συγκεκριμένη διαδρομή την συζητά η χώρα μας εδώ και πολλές δεκαετίες ,από την δεκαετία του 80 και ακόμη στις μέρες μας το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί, να φτάσει δηλαδή μέχρι την Εγνατία οδό και την βόρεια Ελλάδα. Όταν ακόμη σχεδιάζονταν ο Ε65 στην χάραξη του έργου ήταν αναπόσπαστο κομμάτι του και η σύνδεση του Βόλου με τον συγκεκριμένο δρόμο.
Δεν υπήρχε Νομάρχης διορισμένος ή εκλεγμένος( θλιβερή εξαίρεση υπήρξε μόνο ο περιφερειάρχης Αγοραστός) εκείνα τα χρόνια που δεν αναφέρονταν στη σύνδεση του Βόλου με τον Ε65 γιατί πολύ απλά είναι η σύνδεση του βασικότερου οδικού άξονα που εξασφαλίζει οδική επικοινωνία του Αιγαίου με το Ιόνιο. Παλιότερα το λέγαμε σύνδεση Βόλου Ηγουμενίτσας.
Παρά το γεγονός ότι όλοι αναφέρθηκαν στην σημασία του συγκεκριμένου έργου δεν έγινε καμία αναφορά στο δρόμο που αποτελεί την απαραίτητη προϋπόθεση για την μεγιστοποίηση της σημασία του Ε65, την σύνδεση του Βόλου με την Καρδίτσα και τον συγκεκριμένο οδικό άξονα.
Από την Περιφερειακή Αρχή δεν έγινε καμία αναφορά στην ανάγκη κατασκευής του δρόμου που είναι η βασικότερη προϋπόθεση για την λειτουργία του Ε65.
Ένας δρόμος που θα συνέδεε με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με νησίδα και δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση θα έδινε πνοή ανάπτυξης σε όλη την νότια Θεσσαλία η οποία επικοινωνεί σήμερα με τη πόλη του Βόλου από ένα δρόμο απαρχαιωμένο στενό και επικίνδυνο.
Ερωτάται ο περιφερειάρχης ποια είναι η θέση του για το έργο σύνδεσης του Βόλου με τον Ε65 και γιατί η σημερινή πλειοψηφία λησμόνησε να αναφερθεί στο πάγιο αίτημα της Μαγνησίας για σύνδεση του Βόλου με την Καρδίτσα με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Τι προτίθεται να κάνει ο Περιφερειάρχης για να υποστηρίξει το αίτημα της Μαγνησίας καθώς η σύνδεση του βόλου με την Καρδίτσα υπήρξε βασική προεκλογική του υπόσχεση?

Προηγούμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το