Η οικονομική, αλλά και η υγειονομική κρίση έχουν αλλάξει το μοντέλο του καταναλωτή.
«Βλέπουμε ότι κάθε χρόνο που περνά, ο καταναλωτής γίνεται όλο και πιο συνειδητοποιημένος στο τι θέλει να αγοράσει. Βλέπει, συγκρίνει και προβαίνει σε στοχευμένες αγορές. Λείπει η αυθόρμητη αγορά» τόνισε ο κ. Οντόπουλος μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» και συμπλήρωσε πως το μοντέλο του καταναλωτή τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει, αφού πλέον ψωνίζει τα απολύτως απαραίτητα και δεν κυκλοφορεί στον βαθμό που το έκανε παλιότερα.
Φ.Σ.
Μία 54χρονη γυναίκα ανασύρθηκε νεκρή μέσα από το αυτοκίνητό της στον Αμπελώνα, όταν κάτω από…
Για τις 19 Ιουνίου διακόπηκε η δίκη των δέκα κατηγορουμένων για την κακοκαιρία «Ιανός» που…
Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου οργανώνει, για τρίτη χρονιά φέτος, θερινό επιμορφωτικό σεμινάριο για θεολόγους…
Οι επιζώντες της φονικής κατολίσθησης που καταπλάκωσε ένα ολόκληρο χωριό στην Παπούα Νέα Γουινέα είναι…
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΟΛΗΠΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΒΟΛΟΣ: ΑΔΑΜΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 6948583336, ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ 6948718982, ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ 6988445136,…
Ανεβαίνει το θερμόμετρο στη χώρα μέσα στις επόμενες ημέρες, με τους μετεωρολόγους να μιλούν για…