Πληροφορίες στο Διαδίκτυο αναζητεί το 45% των καταναλωτών για προσφορές και τιμές στα σούπερ μάρκετ, με το 93% να κάνει λίστα με τα είδη που χρειάζεται. Τις συμπεριφορές απότοκο της κρίσης αυτές διαπιστώνει έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία IRI σε επτά ευρωπαϊκες χώρες.
Το ποσοστό που καταγράφεται στην Ελλάδα όσον αφορά τη Λίστα (το 93%) αποτελεί το μεγαλύτερο μεταξύ των χωρών στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Αυτές είναι οι Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία. Το αντίστοιχο ποσοστό στις άλλες χώρες είναι 84% ενώ μόνο το 11% δεν κάνει καμία προετομασία και προχωρά σε αυθόρμητες αγορές.
Επιπλέον το 45% στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το διαδικτυο για πληροφορίες που αφορούν τιμές προϊόντων και προσφορές. Υψηλα ποσοστά σημειώνονται στις χώρες του νότου. Το 37% των καταναλωτών που καταφεύγει στο διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές ενώ το 22% αναζητεί πληροφορίες σχετικά με το ποιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα ή εβδομάδα. τέλος σύμφωνα με το δημοσίευμα της Καθημερινής πυ αναφέρεται στα ευρήματα της έρευνας ένας στους τρεις δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τουλάχιστον μια φορά για να αγοράσει είδη από σούπερ μάρκετ.
Πηγή: The TOC
Μέσα από το προσωπικό της προφίλ στο Instagram, η Γιάννα Τερζή θέλησε να μοιραστεί με…
Βαθιά το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλουν για το φετινό εορταστικό τραπέζι οι…
Εκτός έδρας παίζουν Ανόρθωση και Αγριά, που φιγουράρουν στην 1η και τη 2η θέση αντίστοιχα…
Ίσως τον σημαντικότερο αγώνα της φετινής χρονιάς δίνει η Νίκη. Σήμερα στις 17.00 στο Κλειστό…
Στο ξεκίνημα της επόμενης δεκαετίας, ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός (ISS), μέσα από μια ευαίσθητη, προσεκτικά…
Την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 89 ετών, άφησε την Πέμπτη (30/11) ο βραβευμένος Έλληνας…