Με μελανά χρώματα περιγράφουν οι Θεσσαλονικείς την κατάσταση σε μερικές από τις κεντρικές γραμμές των λεωφορείων της συμπρωτεύουσας, όπως αποκαλύπτει έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, καθώς κατήγγειλαν μεταξύ άλλων κάπνισμα των οδηγών, επικίνδυνη οδήγηση, τραυματισμούς, λιποθυμίες, παραβίαση ΚΟΚ κ.λπ.
Στην έρευνα, συμμετείχαν 8.784 καταναλωτές και πραγματοποιήθηκε, το χρονικό διάστημα 11/11/2014-20/11/2014, μέσω ερωτηματολογίου, που αναρτήθηκε, στην ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ. και εκτυπώθηκε, για όσους δεν είχαν πρόσβαση, στο internet. Τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν ηλεκτρονικά, τηλεφωνικά και γραπτά (στα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ.) με την συντριπτική πλειοψηφία να έχει συμπληρωθεί ηλεκτρονικά.
Ενδεικτική της έκτασης του προβλήματος είναι η μαζική συμμετοχή των πολιτών, καθώς όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, «είναι η πρώτη φορά, στα 33 χρόνια λειτουργίας του ΚΕ.Π.ΚΑ., που μια έρευνά μας έχει τόσο μαζική συμμετοχή και μάλιστα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (πάνω από 4.000 απαντήσεις, σε 3 ημέρες)».
Η πλειοψηφία των επιβατών θέλει να αλλάξει άμεσα πολιτική ο ΟΑΣΘ στη μείωση συχνότητας δρομολογίων (29%), την αύξηση του κομίστρου (26%), την υπερφόρτωση των λεωφορείων (21%) και την διακοπή των μεταμεσονύχτιων δρομολογίων (13%).
Σαράβαλα λεωφορεία-κονσέρβες με λιποθυμίες
Οι καταγγελίες ειδικά για την γραμμή που συνδέει τον Σιδηροδρομικό Σταθμό με τα ΤΕΙ της Θεσσαλονίκης είναι αποκαλυπτικές:
«Η κατάσταση με το 52 είναι άθλια, Τα λεωφορεία είναι πολύ λίγα για την ζήτηση που υπάρχει με αποτέλεσμα να μην χωράμε , έχει τύχει να περάσουν 5 λεωφορεία χωρίς να σταματήσουν. Τα λεωφορεία γίνονται ‘κονσέρβες’. Επίσης η αύξηση του εισιτηρίου είναι παράλογη».
«Το 52 το χρησιμοποιούν κυρίως φοιτητες και από τότε που έχουν μειωθεί τα λεωφορεία γίνεται πανικός, και μέσα στο λεωφορείο ήδη μου έχει τύχη να λιποθυμήσουν δύο κοπέλες. Είμαστε σαν στιβαγμένα ζωα».
«Τραγική η κατάσταση στο 52. Οπωσδήποτε αύξηση δρομολογίων και από το σταθμό και από το ΑΤΕΙ ειδικά τις ώρες αιχμής!»
«Χαλασμένα λεωφορεία των οποίων τα δρομολόγια παραλείπονται. Περιστατικό όπου το 52 χάλασε αρκετά μέτρα πριν την έξοδο για Σίνδο και ο οδηγός μας είπε να συνεχίσουμε με τα πόδια όταν από δίπλα περνούσαν νταλίκες με μεγάλη ταχύτητα!!!»
«Για να χωρέσω έστω και στην πόρτα του 52 για να γυρίσω σπίτι μου έκανα 45 λεπτά λόγω υπερφόρτωσης-λόγω μειωμένων δρομολογίων»
«Κάθε πρωί και μεσημέρι, στην γραμμή 52 προς και από το Τει της Σίνδου επικρατεί πανικός. Δεν χωράμε στο λεωφορείο, οι οδηγοί τρέχουν και φρενάρουν απότομα, τα λεωφορεία περνάνε αραιά και είναι πάντα ασφυκτικά γεμάτα. Τι περιμένουν? Πότε θα συμβεί κανένα ατύχημα.»
Εκτός της γραμμής 52 (Ν.Σ. ΣΤΑΘΜΟΣ – Α.Τ.Ε.Ι.) στην οποία αναφερόταν το 10,5% των καταγγελιών, άλλες γραμμές στις οποίες εστίασαν οι πολίτες ήταν:
Χειρότερες γραμμές αναδείχτηκαν οι:
Ως προς τα προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπίσει ο ΟΑΣΘ:
Είδος πρώτης ανάγκης στην συμπρωτεύουσας
Οι αριθμοί των δημόσιων μεταφορών στη Θεσσαλονίκη δείχνουν ότι τα αστικά λεωφορεία παραμένουν είδος πρώτης ανάγκης στην πόλη, καθώς:
Κρεμασμένο το αρκουδάκι στην περίφραξη του οικοπέδου στη Φιλαρέτου με Συκουτρή περιμένει τον επόμενο φίλο…
Με απόφαση του Συνδέσμου Ιδιοκτητών ταξί «Ο Άγιος Χριστόφορος» αποφασίστηκε η συμμετοχή των Ιδιοκτητών Ταξί…
Ο κόσμος επέστρεψε στο ΕΑΚ, αφού η τιμωρία των τριών αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών ολοκληρώθηκε,…
Εξώδικη διαμαρτυρία προς τον Πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα απέστειλε ο Σύλλογος Πληγέντων δυστυχήματος Τεμπών…
Συγκλονιστικό ήταν το ντέρμπι κορυφής της Γ’ τοπικής με την Αγία Παρασκευή να κερδίζει 5-4…
Σεισμός 5,9 βαθμών σημειώθηκε σήμερα ανοιχτά της Λουζόν, στις Φιλιππίνες, σύμφωνα με την κρατική σεισμολογική…