Νέο «κόλπο» φαίνεται πως έχουν βρει εταιρείες για να αποδεικνύουν αφενός στους καταναλωτές ότι διατηρούν σταθερές τις τιμές τους απέναντι στους ανταγωνιστές και αφετέρου να συνεχίζουν να κερδίζουν. Και αυτό γιατί όπως έχουν παρατηρήσει πολλοί καταναλωτές το τελευταίο διάστημα αρκετά προϊόντα έχουν μειώσει τις ποσότητές τους. Πίστευαν ότι δεν θα καταλάβαιναν τη διαφορά μεταξύ ενός καφέ 250 γραμμαρίων και ενός ίδιου αλλά με 235 γραμμάρια. Την κατάλαβαν όμως.
ΗΡ.ΚΑ.
Το 2023 σημοτοδοτήθηκε και από την παγκόσμια οικονομική κρίση, από την οποία επλήγησαν εκατομμύρια πολίτες…
Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές για την εξαφάνιση Σταυρούλας Γκουγκουλιά από την περιοχή της Κυψέλης,…
Προθεσμία για το πρωί της Τετάρτης προκειμένου να απολογηθεί ζήτησε και έλαβε από τον Ανακριτή…
Μια γυναίκα στις ΗΠΑ με δύο μήτρες γέννησε δύο φορές σε δύο ημέρες, μετά από…
Στη διάθεση των φίλων του Λυκείου των Ελληνίδων Βόλου βρίσκεται ένα καλαίσθητο ημερολόγιο για το…
Ο επικεφαλής της μειοψηφίας του δήμου Ρ. Φεραίου Γιώργος Παπαδάμ μετά την ορκωμοσία του νέου…