Ενδιαφέρουσα η έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), που δείχνει την επίδραση των ανατιμήσεων στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα. Μέσω της έρευνας φαίνεται ξεκάθαρα η τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών και υπηρεσιών και δευτερευόντως διαχείρισης χρημάτων. Το 75% δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά., ενώ το 52% ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο. Επίσης το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου, το 48% ότι έχει αλλάξει μάρκα-επωνυμία προϊόντος, το 28% ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του, το ίδιο ποσοστό ότι έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του και το 15% ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του. Όταν μόλις 4% δηλώνει ότι δεν έχει λάβει κανένα απολύτως μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων. Τι πιο ξεκάθαρο;
Λ.Α.
Ερώτηση κατέθεσε προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος αναφέροντας…
Το Επιμελητήριο Μαγνησίας σε συνεργασία με τον Δικηγορικό Σύλλογο Βόλου και τη Γενική Γραμματεία Χρηματοπιστωτικού…
Ντόμινο εξελίξεων προκλήθηκε μετά τις δηλώσεις του πρώην βουλευτή της ΝΔ και μέχρι πρότινος ενεργού…
Βαριά ήττα με 7-0 υπέστη ο Α.Σ. Βόλος 2004 από τον Παναθηναϊκό σε παιχνίδι της…
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας «αγκαλιάζει» τον πρώτο Ευρωπαϊκό Κόμβο ψηφιακής καινοτομίας στον τομέα της Αγροδιατροφής στην…
Η παιδική ευαλωτότητα αποτελεί ένα αυξανόμενο φαινόμενο σε διεθνές επίπεδο. Στην Ελλάδα ο ρυθμός…