Συνολικά 10 σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους αγρότες έχουν τεθεί σε λειτουργία, μέχρι σήμερα, από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ), στο πλαίσιο της στρατηγικής του για αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω της ψηφιοποίησης των υποδομών του.
Ήδη, ο φορέας έχει προχωρήσει στη διεύρυνση του δικτύου εξυπηρέτησης αγροτών, μέσω της αποκέντρωσης των υπηρεσιών του τ. ΟΓΑ και στη μεταφορά των αρμοδιοτήτων και της εξυπηρέτησής τους από τα τοπικά υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ-Μισθωτών σε κάθε πρωτεύουσα νομού.
Όπως αναφέρει ο e-ΕΦΚΑ, οι 10 ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους αγρότες είναι μερικές μόνο από τις 50 συνολικά ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται από την ιστοσελίδα του φορέα και την ενιαία ψηφιακή πύλη του Δημοσίου gov.gr και εντάσσονται στη στρατηγική του σταδιακού περιορισμού των μετακινήσεων από και προς τα φυσικά υποκαταστήματα, της εξάλειψης της άσκοπης ταλαιπωρίας και της αδιάλειπτης 24ωρης εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω ψηφιακών καναλιών. Μεσοπρόθεσμος στόχος του είναι το σύνολο των συναλλαγών με τους πολίτες να μπορούν να πραγματοποιηθούν και ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, «για το 2021, αναμένεται να πραγματοποιηθούν πάνω από 8 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, κάτι που πρακτικά σημαίνει την κατάργηση αντίστοιχων μετακινήσεων από και προς τα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης του e-ΕΦΚΑ, καθώς και εξοικονόμηση χιλιάδων εργατοωρών για τους πολίτες.
Πηγή: Έθνος
Ο Ντόναλντ Τραμπ προειδοποίησε ότι η άσκηση διώξεων εις βάρος ενός πρώην προέδρου κινδυνεύει να…
Με νέο λογότυπο και καινούριο όνομα παρουσιάστηκε την Τρίτη στο υπουργικό συμβούλιο από τον υπουργό…
Η έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας το 2024 δεν αφήνει…
Το μεσημέρι της Τρίτης (9/1), ο παππούς και η γιαγιά του έξι μηνών βρέφους, που…
Νοικοκυριά και επιχειρήσεις άφησαν απλήρωτους φόρους πάνω από 5,6 δισ. ευρώ το διάστημα Ιανουαρίου –…
Η αστυνομία της Αυστραλίας απηύθυνε παγκόσμια έκκληση για τον εντοπισμό ενός από τους πιο καταζητούμενους…