Τοπικά

ΔΕΥΑΜΒ: Προμήθεια 77.000 ευφυών υδρομετρητών

 

Aίτηση χρηματοδότησης στο πλαίσιο του άξονα «διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος – προαγωγή της αποδοτικής χρήσης των πόρων» του επιχειρησιακού προγράμματος «υποδομές μεταφορών, περιβάλλον και αειφόρος ανάπτυξη» θα καταθέσει η ΔΕΥΑΜΒ για την προμήθεια συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης της Επιχείρησης. Η κατάθεση αίτησης αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο που συνεδρίασε χθες εκτάκτως. Η πρόσκληση αφορά στην υποβολή προτάσεων που αφορούν σε πράξεις ώριμες προς υλοποίηση και να συμβάλλουν στην εξασφάλιση επάρκειας και ποιότητας πόσιμου νερού με προτεραιότητα σε προβληματικές ως προς τα ανωτέρω περιοχές ή / και σε περιοχές όπου ήδη εφαρμόζονται ή αναπτύσσονται από τους αρμόδιους φορείς συστήματα ελέγχου πίεσης και ανίχνευσης και περιορισμού των διαρροών.
Στο πλαίσιο της πρόσκλησης, η ΔΕΥΑΜΒ θα καταθέσει αίτηση χρηματοδότησης για την προμήθεια συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης, με συνολικό προϋπολογισμό 29,9 εκ. ευρώ η οποία αποτελείται από ένα υποέργο, ενώ το έργο συνολικά χωροθετείται σε περιοχές του Δήμου Βόλου.
Παράλληλα, το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ ενέκρινε και τη σχετική μελέτη τευχών δημοπράτησης και τους όρους διαγωνισμού για την προμήθεια του παραπάνω συστήματος. Η παρούσα Σύμβαση αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση 77.000 ευφυών ψηφιακών υδρομέτρων AMR σε οικιακούς καταναλωτές στις ζώνες ύδρευσης του δικτύου διανομής του Δήμου Βόλου. Η αρχιτεκτονική λειτουργίας των υδρομετρητών είναι αμιγώς ασύρματη, αποτελούμενη από συγκεντρωτές σε καθορισμένα σημεία των υδρευτικών ζωνών, καθώς και από ειδικό εξοπλισμό στον Κεντρικό Σταθμό Ελέγχου της ΔΕΥΑΜΒ ο οποίος θα λαμβάνει, επεξεργάζεται και παρουσιάζει τα δεδομένα.
Με την εν λόγω πράξη, επιχειρείται η αναβάθμιση και η επέκταση των συστημάτων τεχνολογίας που διαθέτει η υπηρεσία, σχετικά με τη μείωση των απωλειών νερού, τη διαρκή online παρακολούθηση κρίσιμων παραμέτρων ύδρευσης και την αύξηση της ποιότητας του νερού που φτάνει στους καταναλωτές.
Η εφαρμογή του συστήματος θα επιφέρει στην Υπηρεσία και στον καταναλωτή τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:
• Δικαιότερη και ακριβέστερη τιμολόγηση και χρέωση των καταναλωτών.
• Αποφυγή λάθη χρεώσεων που δημιουργούν παράπονα από τους καταναλωτές.
• Αποφυγή όχλησης των καταναλωτών για τη λήψη των ενδείξεων και μάλιστα σε τακτική βάση.
• Δυνατότητα καλύτερης συνολικά διαχείρισης του πόσιμου νερού (δημιουργούνται προφίλ κατανάλωσης ανά διαμέρισμα, ημέρα, περίοδο, περιοχή κλπ.).
• Δυνατότητα λήψης αποφάσεων βάση ασφαλών και πραγματικών στοιχείων.
• Μείωση χρόνου συλλογής δεδομένων μετρήσεων και ελαχιστοποίησης κόστους ανθρώπινου δυναμικού.
• Ανίχνευση εσωτερικών διαρροών στα δίκτυα των καταναλωτών.
• Σημαντική αναβάθμιση παροχής υπηρεσίας στους καταναλωτές και βελτίωση των σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών και της Υπηρεσίας.
• Δυνατότητα εφαρμογής διαφοροποιημένης τιμολογιακής πολιτικής (χρονικά, ποσοτικά κλπ.).
• Εύκολη μετάβαση στοιχείων τιμολόγησης σε αλλαγές χρήσης ή ιδιοκτητών κατοικιών.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το