Τοπικά

Δεν δημοπρατείται η ηλεκτροκίνηση Βόλου-Λάρισας-Ανεξήγητες καθυστερήσεις

HLEKTROKINHSH

Ανεξήγητες καθυστερήσεις στο έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας . Το  έργο δεν δημοπρατείται και τα κονδύλια θα χαθούν στο τέλος του χρόνου. Οι εργασίες θα έπρεπε να έχουν αρχίσει, εφόσον οι επισκευές της γραμμής Λάρισα-Μελισσάτικα ολοκληρώθηκαν. Η δέσμευση δημοπράτησης του έργου δόθηκε πριν 10 μήνες και έκτοτε η ΕΡΓΟΣΕ δεν έχει δώσει κανένα «σημείο ζωής», παρότι είχε δεσμευτεί για δημοπράτηση του έργου στο δεύτερο εξάμηνο του 2015.

 Η κατασκευή συστήματος ηλεκτροδότησης και ηλεκτροκίνησης τύπου τρόλεϊ της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα- Βόλος, προϋπολογισμού 41εκ. ευρώ περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το 2015 και η χρηματοδότηση «έρχεται» από το ΕΣΠΑ. Ο χρόνος όμως τελειώνει και καμία κίνηση δεν υπάρχει από την πλευρά της ΕΡΓΟΣΕ, με αποτέλεσμα το έργο να βρίσκεται στον «αέρα» .

Το έργο περιελάμβανε κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης τύπου τρόλεϊ της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 41 εκατ. ευρώ

Επίσης περιελάμβανε κατασκευή συστήματος σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ.

Στη γραμμή Βόλου-Λάρισας έχει ξεκινήσει το πρώτο στάδιο αναβάθμισης- ανακαίνισης της γραμμής από τις αρχές Φεβρουαρίου του 2014. Σ΄ αυτό το χρονικό διάστημα φάνηκε η μεγάλη διαφορά της γραμμής από τις εργασίες που γίνονται κατά κοινή ομολογία του προσωπικού έλξης και κίνησης που εμπλέκονται στα καθημερινά δρομολόγια.

Στο έργο που ολοκληρώνεται  περιλαμβάνει :

-Γενική επισκευή του κύριου άξονα της γραμμής λόγο μεγάλης φθοράς.

-Αντικατάσταση στρωτήρων.

-Αντικατάσταση σιδηροτροχιών.

-Αντικατάσταση ισόπεδων διαβάσεων με την τοποθέτηση νέων ανταλλακτικών.

-Εκβάθυνση της γραμμής.

-Συντήρηση όλων των αλλαγών και δεύτερων γραμμών των σταθμών.

-Εξασφάλιση της γραμμής με πασσάλους σε όλο το μήκος.

-Κατασκευή υπόστεγου στέγασης των παλαιών ατμομηχανών στο σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου, καθώς επίσης και τριών ισόπεδων διαβάσεων με υπερύψωση για να επιτευχθεί το αναγκαίο περιτύπωμα της ηλεκτροκίνησης.

Η αναβάθμιση θα συμβάλλει στη μείωση χρόνου διαδρομής, στη τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, ενώ παράλληλα θα ανοίξει το δρόμο για νέες εμπορευματικές συμφωνίες. Συγχρόνως θα προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα δεδομένου ότι το κόστος ηλεκτροκίνησης μειώνεται περίπου στο 1/5 της κίνησης με πετρέλαιο.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το